Welke banden voor het najaar en winter?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nog ervaringen met de Stelvio Plus dan?
Die Smartguard laag lijkt mij dusdanig dik, dat dat de rolweerstand "niet echt" positief kan beïnvloeden (hoewel volgens Schwalbe in dat opzicht beterdan de Blizzard Sport).
Of toch maar beter voor de Vittoria Diamante Pro gaan?
Die Smartguard laag lijkt mij dusdanig dik, dat dat de rolweerstand "niet echt" positief kan beïnvloeden (hoewel volgens Schwalbe in dat opzicht beterdan de Blizzard Sport).
Of toch maar beter voor de Vittoria Diamante Pro gaan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jaar in jaar uit, zomer en winter: Michelin Prorace2. Al dat gedoe met extra dikke banden is IMHO niet nodig (op de echte dunne bandjes als de Evo´s etc na dan).
Less is bore
Daniel1975 schreef:Jaar in jaar uit, zomer en winter: Michelin Prorace2. Al dat gedoe met extra dikke banden is IMHO niet nodig (op de echte dunne bandjes als de Evo´s etc na dan).
Ik rijd nu inderdaad op Evo CX
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- borgmonster
- Forum-lid
Ja, voorzichtig door de bocht gaan doe je nu denk ik ook al, wanneer het regent. Ik wel, tenminste.
Omdat bij lage temperaturen de soepelheid van het rubber erg vermindert, krijg je altijd minder grip. Alleen een bij normale temperaturen hele zachte band zal bij vorst nog wat soepelheid overhouden en dus goede grip geven. Maar om nou elke dag banden te gaan wisselen?
Omdat bij lage temperaturen de soepelheid van het rubber erg vermindert, krijg je altijd minder grip. Alleen een bij normale temperaturen hele zachte band zal bij vorst nog wat soepelheid overhouden en dus goede grip geven. Maar om nou elke dag banden te gaan wisselen?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- daniel1975
- Forum-lid HC
Der Jan schreef:Conti Grand Prix draadbanden, met daarin gelegd een versleten vouwbandje wat je iets smaller hebt gesneden. Je gaat vierkant door de bochten, maar lek rijden is er gewoon niet meer bij.
Zwaar overdreven optie. Is echt nergens voor nodig en bederft een deel van je fietsplezier.
Less is bore