Sidi Genius 5.5 HT Steel White
Probeer deze link eens.
Ik denk namelijk dat je deze bedoeld, maar wees er snel bij, alleen nog 43 en 46 te verkrijgen.
Prijs valt alles mee, 159,-
Ik denk namelijk dat je deze bedoeld, maar wees er snel bij, alleen nog 43 en 46 te verkrijgen.
Prijs valt alles mee, 159,-
@Berry & andromeda
Bedankt maar ze verkopen alleen nog de maten 43 en 46
Op en site in Engeland hebben ze bijna alle maten ook de halve maten prijs rond de 175,- euro.
44 is bij mij net te krap en de 45 zit ruim kan nog een vinger achter bij de hiel steken maar zit dan in de breedte weer goed, vandaar mijn vraag over de halve maten.
Bedankt maar ze verkopen alleen nog de maten 43 en 46
Op en site in Engeland hebben ze bijna alle maten ook de halve maten prijs rond de 175,- euro.
44 is bij mij net te krap en de 45 zit ruim kan nog een vinger achter bij de hiel steken maar zit dan in de breedte weer goed, vandaar mijn vraag over de halve maten.
Ik heb zelf ook 44,5 van Sidi, de nieuwe Genius 5.5 carbon composite is gewoon leverbaar in die maat.
Als je problemen hebt met het vinden van die maat mail dan even...eselpee@gmail.com....
Als je problemen hebt met het vinden van die maat mail dan even...eselpee@gmail.com....
"Try not. Do or do not......there is no try"
probeer eens bij www.bikeparts4u.nl
Deze hebben voor mij in no-time een setje 44,5 Sidi Dominator 2008 geleverd voor de laagste prijs.
Vermoedelijk kan hij ook de Rceschoenen snel en voordelig leveren.
zie: http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=633
Deze hebben voor mij in no-time een setje 44,5 Sidi Dominator 2008 geleverd voor de laagste prijs.
Vermoedelijk kan hij ook de Rceschoenen snel en voordelig leveren.
zie: http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=633
de_kobe schreef:ik heb nu heel veel pijn aan mijn voet na een uurtje fietsen. Zou dat nog verbeteren?
pipootje schreef:Nee, dat komt nooit meer goed. Ik adviseer amputatie.
ROFL. Ik zocht iets (nog niet gevonden), maar bij het lezen van deze droge reactie lag ik nagenoeg letterlijk naast mn stoel.
Dat wilde ik toch even met jullie delen op een dag die wordt ontsierd door van die overloos flauwe 1-april-grappen...