FIETS augustus 2007
[quote="dwangarbeider"]
Er wordt ook nergens een woord gerept over de borstband. Nergens wordt vermeld of je zelf de batterijen kan vervangen of dat je de hele band moet vervangen wanneer hij leeg is.[/quote]
Eigenlijk staan er in Fiets gewoon nauwelijks testen maar meer 'productbesprekingen'....
Er wordt ook nergens een woord gerept over de borstband. Nergens wordt vermeld of je zelf de batterijen kan vervangen of dat je de hele band moet vervangen wanneer hij leeg is.[/quote]
Eigenlijk staan er in Fiets gewoon nauwelijks testen maar meer 'productbesprekingen'....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
De vakantiefietsen test vind ik helemaal hilarisch. Zit ik te lezen blijkt dat eigenlijk maar 1 fiets (shitley) echt ver weg is geweest. Een rose die hier 5 kilometer verderop is getest. Een koga die een weekend ardennen heeft overleefd. Beetje jammer. Verder vind ik de mtb's uit de test wat opvallend. Een decathlon testen terwijl er maar 3 of 4 decathlons (hoeveel zijn het er?) in nederland zitten. Dit gevoel heb ik ook altijd als voor de zoveelste keer een rose goed uit de bus komt (en als ik vervolgens de pagina omsla en zie de reclame van de gelijknamige fabrikant ben ik helemaal klaar)
De titel yutaak forever vind ik ook niet helemaal terecht , helemaal wanneer het stukje word afgesloten met nogal wat negatieve worden.
Genoeg gezeurt.
De titel yutaak forever vind ik ook niet helemaal terecht , helemaal wanneer het stukje word afgesloten met nogal wat negatieve worden.
Genoeg gezeurt.
[quote="rombaft"]ik zou graagmee kunnen klagen maar in Belgie ligt de fiets nog nergens in de winkel[/quote]
Bij mij het zelfde probleem; het duurt soms een week of meer langer voor we het blad kunnen kopen.
De diverse testen vind ik meestal ook te bondig.
Bij mij het zelfde probleem; het duurt soms een week of meer langer voor we het blad kunnen kopen.
De diverse testen vind ik meestal ook te bondig.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
De foto op de voorzijde was nochthans zo veelbelovend; een cyclorijder op een nieuwe trek(?) Met een nieuw setje Mavic R-sys wielen. Helaas niets daarover in de inhoud!
Geef mij maar Tour......
Geef mij maar Tour......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rombaft,
idd, in mijn regio (aarschot-mechelen-lier) is fiets van deze maand ook niet meer verkrijgbaar!
Is hij nooit geweest! mijn boekhandelaar heeft een telefoontje gedaan (omdat ik al 7dagen op rij in zijn winkeltje stond met dezelfde vraag) naar de uitgeverij van fiets in Belgie en de reactie daar was dat de editie voor mijn regio gewoonweg geannuleerd is!!
kan toch gewoonweg niet!
Ik heb dan nog zelf even naar de abonnementsdienst van fiets in België gebeld en die dame vertelde me doodleuk dat ze mij daar niet kon bij helpen en dat ik het maar moest bekijken! over klantenservice gesproken...
@daniel1795 : kan jij dit even "escaleren" binnen de organisatie aub?
Verder vind ik ook dat er te veel over MTB in de laatste edities van Fiets staat. OK, het is een tak die niet verwaarloosd mag worden, maar ik denk dat fiets er beter aan doet om tijdens de zomermaanden meer toe te spitsen op racefietsen en vanaf oktober de nadruk meer te leggen op MTB.
groet,
Jelle
PS. mss dat de MTB'ers niet klagen over de inhoud van fiets omdat ze het boekje niet lezen/kopen.
idd, in mijn regio (aarschot-mechelen-lier) is fiets van deze maand ook niet meer verkrijgbaar!
Is hij nooit geweest! mijn boekhandelaar heeft een telefoontje gedaan (omdat ik al 7dagen op rij in zijn winkeltje stond met dezelfde vraag) naar de uitgeverij van fiets in Belgie en de reactie daar was dat de editie voor mijn regio gewoonweg geannuleerd is!!
kan toch gewoonweg niet!
Ik heb dan nog zelf even naar de abonnementsdienst van fiets in België gebeld en die dame vertelde me doodleuk dat ze mij daar niet kon bij helpen en dat ik het maar moest bekijken! over klantenservice gesproken...
@daniel1795 : kan jij dit even "escaleren" binnen de organisatie aub?
Verder vind ik ook dat er te veel over MTB in de laatste edities van Fiets staat. OK, het is een tak die niet verwaarloosd mag worden, maar ik denk dat fiets er beter aan doet om tijdens de zomermaanden meer toe te spitsen op racefietsen en vanaf oktober de nadruk meer te leggen op MTB.
groet,
Jelle
PS. mss dat de MTB'ers niet klagen over de inhoud van fiets omdat ze het boekje niet lezen/kopen.
Jelle S.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daniel1975 is enkel moderator en heeft voor de rest helemaal niets van doen met het blad of de rest van de website. De klacht dat er te veel mtb in staat is hier op het forum al vaak gehoord, maar uit de enquete van vorig jaar bleek dat het over grote deel van de lezers de verhouding zo prima vond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx AMCF
@jelle: waarom ATB in de winter? (ik voel nl. een cliche aankomen.....)
@jelle: waarom ATB in de winter? (ik voel nl. een cliche aankomen.....)
Less is bore
omdat ik het nogal sneu vindt om mijn racefietske in de zomer aan de kant te laten staan.
en als we eerlijk zijn, en we er de georganiseerde toertochten op nakijken, dan wordt er in de winter toch een pak meer met de MTB gereden als in de zomer.
Maar het was maar een ideetje, niets meer. Ik wil hier geen hetse ontketenen.
Heb trouwens al een reactie gehad van de Marketing Manager van Fiets dat er dan het magazine vanaf morgen dan toch verkrijgbaar zou zijn in België.
sportieve groeten,
Jelle
en als we eerlijk zijn, en we er de georganiseerde toertochten op nakijken, dan wordt er in de winter toch een pak meer met de MTB gereden als in de zomer.
Maar het was maar een ideetje, niets meer. Ik wil hier geen hetse ontketenen.
Heb trouwens al een reactie gehad van de Marketing Manager van Fiets dat er dan het magazine vanaf morgen dan toch verkrijgbaar zou zijn in België.
sportieve groeten,
Jelle
Jelle S.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehehe, die reactie verwachtte ik al. Het is een verkeerde racefietsersgedachte dat mountainbiken een wintersport is. Het mooiste bike je namelijk in de zomer....
Dat er in de winter meer ATB tochten zijn dan racetochten is meer het traditionele denken van de wielerverenigingen. Die gebruiken de veldritten puur als alternatief voor hun zomerritjes.
En zo zijn er ook voldoende fietser die in de winter volop doorrijden op de racert.
Dat er in de winter meer ATB tochten zijn dan racetochten is meer het traditionele denken van de wielerverenigingen. Die gebruiken de veldritten puur als alternatief voor hun zomerritjes.
En zo zijn er ook voldoende fietser die in de winter volop doorrijden op de racert.
Less is bore
Er is weinig mooiers dan met een winterzonnetje en blauwe lucht lekker door de polders te peddelen met een graadje of 3. Goed inpakken en dan is het heerlijk genieten en bovendien zeer weinig verkeer.