nieuwe fiets, help?!?!?!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pinarello F4.13/Paris, Time, Look.
Less is bore
Heiko, wellicht kan je ze vragen of ze een test-model in je maat beschikaar hebben bij Canyon
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag ik dan als mod daar even op reageren: iemand die tevreden is over zijn/haar fiets mag een ander daar toch op wijzen? Maakt dan toch niet uit of je mod bent of niet, wij hebben er totaal geen enkel commercieel belang bij oid. Overigens zal niemand kunnen ontkennen dat Pina, Look en Time normaal gesproken niet knalhard zijn en dat sommige modellen wel degelijk een wedstrijdgeometrie hebben, precies waar de TS om vraag!
Less is bore
Tevreden zijn is geen probleem en dat je dat de andere forumgebruikers wil vertellen is logisch. Jij noemt ook verschillende merken. Maar het continu "pluggen" van Canyon door Kuiper begint mij een beetje te irriteren. Maar dat is mijn slechts mijn mening hoor, anderen zullen dit wellicht anders zien.
Maar betekent dit dan dat je inderdaad een testexemplaar bij canyon kunt vragen? Ik dacht dat het net een negatieve opm was tov canyon omdat je niet kunt proefrijden..
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ach boeien dat iedereen z'n eigen merk promote. De Campa-politie is net zo irritant. Negeren is het beste.
dat gaat hard met de reacties zo, maar echt veel alternatieven zijn er niet bijgekomen....
Op zich logisch dat iedereen promoot waar die zelf blij mee is. Moet overigens wel zeggen dat die campa spulletjes er errug gelikt uit zien, heb alleen nog nooit het genoegen gehad om mee te rijden. Mijn enige referenties zijn 105 of ultegra en dan vind ik ultegra toch net een stukje lekkerder lopen.
het is inderdaad wel een plan om te kijken of er een testfiets van canyon beschikbaar is, al heb ik alleen "van horen zeggen" dat dit niet zo makkelijk te regelen is...
Weet iemand misschien een zaak ergens rond amsterdam / haarlem waar ze een behoorlijk divers assortiment hebben?
Op zich logisch dat iedereen promoot waar die zelf blij mee is. Moet overigens wel zeggen dat die campa spulletjes er errug gelikt uit zien, heb alleen nog nooit het genoegen gehad om mee te rijden. Mijn enige referenties zijn 105 of ultegra en dan vind ik ultegra toch net een stukje lekkerder lopen.
het is inderdaad wel een plan om te kijken of er een testfiets van canyon beschikbaar is, al heb ik alleen "van horen zeggen" dat dit niet zo makkelijk te regelen is...
Weet iemand misschien een zaak ergens rond amsterdam / haarlem waar ze een behoorlijk divers assortiment hebben?
Epics zijn idd race fullies. vandaar dat ik het ook aanduid met een "comfort". Ja ik zit daar veel dieper op als mijn roubaix.
Heico geeft aan geen wedstrijden ed., maar duurtrainingen te willen afleggen, een roubaix kan m.i. een goede keuze zijn.
Heico geeft aan geen wedstrijden ed., maar duurtrainingen te willen afleggen, een roubaix kan m.i. een goede keuze zijn.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic