ikzelf zet het ringetje er ook nooit op,
het ventielkapje zet ik er meestal ook niet op, omdat mijn fm me vertelde al je lek rijdt en je binnenband komt los je heel je velg naar de kl.. kan trekken
grtz
ringetje op ventiel of niet
Dopje gebruik ik sowieso nooit.
Ringetje enkel om het ventiel van me trainingswielset.
bij me wedstrijden wielen gebruik ik dat ringetje niet.
Ringetje enkel om het ventiel van me trainingswielset.
bij me wedstrijden wielen gebruik ik dat ringetje niet.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ringetje niet, ventieldopje wel.
Ringetje beschadigt mijn velg en bovendien rammelt het altijd los waardoor het zijn funtie (het buitenhouden van vuil in je velg) verliest. Ventieldopje gebruik ik wel altijd, omdat het vuil buitenhoudt. 1x meegemaakt dat ik vlak voor een tocht mijn band op wilde pompen en dat het vuil op het ventiel er voor zorgde dat deze niet meer goed afsluit (bij het oppompen had ik dit dus naar binnen gepompt) en ik dus nog 'even' bandje moest wisselen.
Functie gaat voor vorm; ventieldopjes hebben een functie.
Ringetje beschadigt mijn velg en bovendien rammelt het altijd los waardoor het zijn funtie (het buitenhouden van vuil in je velg) verliest. Ventieldopje gebruik ik wel altijd, omdat het vuil buitenhoudt. 1x meegemaakt dat ik vlak voor een tocht mijn band op wilde pompen en dat het vuil op het ventiel er voor zorgde dat deze niet meer goed afsluit (bij het oppompen had ik dit dus naar binnen gepompt) en ik dus nog 'even' bandje moest wisselen.
Functie gaat voor vorm; ventieldopjes hebben een functie.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
Het ringetje gaat er bij mij op omdat ik het dan het gevoel heb dat ik het pompje beter op het ventiel kan drukken (en gedrukt houden tijdens het pompen) Nog nooit meegemaakt (in ruim 20 jaar) dat hij los is gelopen. Dopje doe ik er nooit op.
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.
Het ringetje gaat er af, het schroefdopje laat ik er op zitten wanneer het binnenbandje in het zadeltasje zit anders prikt het ventiel het opgerolde bandje lek.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.