Fietsers in Den Haag/Delft gezocht!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nog even terugkomen op dinsdagavond. Ik heb lekker gefietst!!!!!!!!
Tempo zat er goed in en gezamenlijk hebben we een leuk rondje uitgevogeld (incl voor mij wat onbekende stukjes!!).
Volgende week dinsdag weer?
Tempo zat er goed in en gezamenlijk hebben we een leuk rondje uitgevogeld (incl voor mij wat onbekende stukjes!!).
Volgende week dinsdag weer?
Less is bore
Waarom ga je niet eens bij toerclub de spartaan kijken? http://www.despartaan.nl/Afdelingen/Toerders.htm
Leuke ploeg hebben ze daar en niet ver van ypenburg vandaan.
http://www.despartaan.nl/De%20Club/Adre ... 0route.htm
andere kant van de A13 en dan voorbij de Calve.
Leuke ploeg hebben ze daar en niet ver van ypenburg vandaan.
http://www.despartaan.nl/De%20Club/Adre ... 0route.htm
andere kant van de A13 en dan voorbij de Calve.
Helaas kan ik komende dinsdag niet, maar als het zondag (9 juni) een beetje leuk weer is kunnen we toch ook wel iets afspreken? Afhankelijk van de wind richting Zandvoort of rondje Westland.
Het moet dan wel 'vroeg ' in de cochtend (08.30-09.00); afgelopen zondag was het om half twaalf al behoorlijk druk in de duinen
Het moet dan wel 'vroeg ' in de cochtend (08.30-09.00); afgelopen zondag was het om half twaalf al behoorlijk druk in de duinen
nulla tenaci invia est via
-
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Nog even terugkomen op dinsdagavond. Ik heb lekker gefietst!!!!!!!!
Volgende week dinsdag weer?[/quote]
[quote="SuzyQ"]Ik heb ook lekker gefietst, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! Dinsdag lijkt me een prima plan. Dual, zin om mee te gaan? Dan spreken we meer richting Westland af. In dat geval wel iets later, anders red ik het niet. [/quote]
Ook ik heb lekker gefietst!
Vanaf morgen ben ik tot en met eind juni op vakantie. Na terugkomst meld ik mij weer
Volgende week dinsdag weer?[/quote]
[quote="SuzyQ"]Ik heb ook lekker gefietst, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! Dinsdag lijkt me een prima plan. Dual, zin om mee te gaan? Dan spreken we meer richting Westland af. In dat geval wel iets later, anders red ik het niet. [/quote]
Ook ik heb lekker gefietst!
Vanaf morgen ben ik tot en met eind juni op vakantie. Na terugkomst meld ik mij weer
Dinsdag neem ik een vriendin van me mee, dus dan zijn we in ieder geval met z'n drieen. Verder nog iemand zin?
Ik ga zondagochtend in ieder geval voor een rondje Groene Hart met mijn broer. We beginnen om 9:00 uur vanaf mijn huis. Als je mee wilt, dan kunnen we wel even ergens afspreken (bijv 9:15 uur bij Drievliet). Laat maar weten of je komt.
Ik ga zondagochtend in ieder geval voor een rondje Groene Hart met mijn broer. We beginnen om 9:00 uur vanaf mijn huis. Als je mee wilt, dan kunnen we wel even ergens afspreken (bijv 9:15 uur bij Drievliet). Laat maar weten of je komt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben er als het goed is dinsdag ook weer bij!
Wordt wel lekker peddelen aangezien ik dit en komend weekend nog wat pittige dingen op het menu heb.
Wordt wel lekker peddelen aangezien ik dit en komend weekend nog wat pittige dingen op het menu heb.
Less is bore