Colnago, Pinarello Paris of Bianchi Oltre
Alles kan zolang jij het maar wilt;)
En zipp 101 velgen zijn niet van carbon.
Ik zou voor de colnago gaan, een nieuw model(Bianchi overigens ook) en een stoere fiets om in het echt te zien.
Bianchi vond ik iets teveel van het goede(in mat zwart wel erg mooi, maar die kost een paar duiten meer)
En over de Pinarello gaan we het maar niet hebben.
En zipp 101 velgen zijn niet van carbon.
Ik zou voor de colnago gaan, een nieuw model(Bianchi overigens ook) en een stoere fiets om in het echt te zien.
Bianchi vond ik iets teveel van het goede(in mat zwart wel erg mooi, maar die kost een paar duiten meer)
En over de Pinarello gaan we het maar niet hebben.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Pinarello is heb ik al geschrapt, ik vrees dat ik op die kromme voor- en achtervork al snel uitgekeken ben.
Na nog wat wikken en wegen gaat het nog tussen de Colnago en de Bianchi. De Colnago is 100 euro duurder dan de Bianchi. ( de nero versie zou voor dezelfde prijs geleverd worden als de standaard versie) Beide zijn te koop bij Van Eyck sport en die hebben toch wel een scherpe prijsvoering ten opzichte van de meeste plaatselijke dealers.
Na nog wat wikken en wegen gaat het nog tussen de Colnago en de Bianchi. De Colnago is 100 euro duurder dan de Bianchi. ( de nero versie zou voor dezelfde prijs geleverd worden als de standaard versie) Beide zijn te koop bij Van Eyck sport en die hebben toch wel een scherpe prijsvoering ten opzichte van de meeste plaatselijke dealers.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Bianchi is de mooiste. Colnago ook mooi, maar heeft net niet dat speciale. Pina blijf ik een fiets vinden die ontworpen is door iemand die te diep in het glaasje heeft gekeken en het niet meer recht kon houden, sorry Pina fans.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- ridefreeordie
- Forum-lid
Op die Bianchi zijn de lijnen ook niet even vloeiend, Colnago!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Ja mijn eerste gedacht was een scott addict r2 frame van 2009 met isp en rode binnenkant van de voorvork maar omdat ik die nergens meer te pakken krijg (maatje 50) ben ik beginnen uitlijken naar iets anders. Zo kwam ik bij de M10 en de Paris.
Na een gesprek met een verkoper bij Van Eyck sport kwam de Bianchi Oltre nero in beeld. De Pina heb ik ondertussen geschrapt, de M10 en Oltre blijven voorlopig bovenaan de lijst staan.
Ik heb vandaag een scherpe prijsofferte gekregen voor een Scott R1 met campa record model 2010 (890 euro) , speedplay pedalen en Ritchey wcs stuur en stuur- en zadelpen.
Ik denk dat de scott technisch het beste frame is, maar uitstraling moet hij helemaal hebben van een stel dikke wielen.
Na een gesprek met een verkoper bij Van Eyck sport kwam de Bianchi Oltre nero in beeld. De Pina heb ik ondertussen geschrapt, de M10 en Oltre blijven voorlopig bovenaan de lijst staan.
Ik heb vandaag een scherpe prijsofferte gekregen voor een Scott R1 met campa record model 2010 (890 euro) , speedplay pedalen en Ritchey wcs stuur en stuur- en zadelpen.
Ik denk dat de scott technisch het beste frame is, maar uitstraling moet hij helemaal hebben van een stel dikke wielen.
- ridefreeordie
- Forum-lid
Uitstraling is ook maar vergankelijk. Je hebt het stiekem meer over de Scott dan de twee Italiaanse schone.
luister naar je eigen gevoel!
luister naar je eigen gevoel!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Op basis van die foto's vind ik de colnago ver boven de andere 2 uitsteken. (uiterlijk)
Die pinarello lijkt wel een fiets voor een cliniclown.
Maar als je dan een keuze wilt maken. Probeer ze eens uit. Welke fietst het fijnst. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Die pinarello lijkt wel een fiets voor een cliniclown.
Maar als je dan een keuze wilt maken. Probeer ze eens uit. Welke fietst het fijnst. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
- daniel1975
- Forum-lid HC
YveW schreef:.
Gokje; van een forumlid?
Less is bore