Serie over Ronde van Vlaanderen
Heb het na een aflevering wel gezien.
Aardig kijkje in de keuken van Belgische tv en Sporza. Maar qua spanningsboog was het erg moeilijk de eerste aflevering uit te zitten.
Terugkijken zou via deze knop (tegen betaling, digitaal) mogelijk moeten/kunnen zijn.
http://www.een.be/ooit-gemist
Aardig kijkje in de keuken van Belgische tv en Sporza. Maar qua spanningsboog was het erg moeilijk de eerste aflevering uit te zitten.
Terugkijken zou via deze knop (tegen betaling, digitaal) mogelijk moeten/kunnen zijn.
http://www.een.be/ooit-gemist
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
-
- Forum-lid
De eerste aflevering was inderdaad weinig spectaculair, maar zoals gezegd diende het vooral voor de personages te leren kennen. Probleem is dat je nu weer een week moet wachten tot de volgende aflevering. Die series zijn meestal een stuk beter in dvd-box als je een paar afleveringen na elkaar kan kijken.
Het zal de volgende afleveringen wel de moeite worden, zeker weten!
Ik heb de eerste aflevering opgenomen en ga dat met de rest ook doen, kan ik ze eens wat rapper achter elkaar kijken. 40 minuten was echt wel kort.
Het zal de volgende afleveringen wel de moeite worden, zeker weten!
Ik heb de eerste aflevering opgenomen en ga dat met de rest ook doen, kan ik ze eens wat rapper achter elkaar kijken. 40 minuten was echt wel kort.
Stevens SLC Team Ultegra SL
[quote="Dual"]zonder ondertitels vond ik het het moeilijk te volgen; na een kwartier heb ik het afgezet[/quote]
Teletext pagina 888 en je hebt de ondertitels.
Teletext pagina 888 en je hebt de ondertitels.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Ja, ik begrijp jullie nederlandse reactie's wel. Ik ben een echt grensgeval: van geboorte een west-vlaming die eens gehuwd uitgeweken is naar Oost-Vlaanderen. Telkens net over de provinciegrens. Ik begrijp het westvlaams dialect dus zonder probleem en ken bij wijze van spreken elke kassei en helling want ik woon op een boogscheut van het rondeparcours.
Ik vond het een schitterende aflevering! Toen Gunther op dat brommerke moest stappen en niet in die VIP-wagen mocht plaatsnemen dan had je echt met hem te doen. Is er iets gebeurd? Nee, het is zoals gezegd het schetsen van het kader en kennismaking met de personages.
Ik kijk zeker uit naar de volgende aflevering en hoop van harte dat jullie nederlanders er ook iets aan hebben.
Ik vond het een schitterende aflevering! Toen Gunther op dat brommerke moest stappen en niet in die VIP-wagen mocht plaatsnemen dan had je echt met hem te doen. Is er iets gebeurd? Nee, het is zoals gezegd het schetsen van het kader en kennismaking met de personages.
Ik kijk zeker uit naar de volgende aflevering en hoop van harte dat jullie nederlanders er ook iets aan hebben.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Ik vond de eerste twee afleveringen aardig amusant. Jammer dat via digi-tv van Tele2 de ondertiteling niet werkt, waardoor ik - als Ollander - na 40 minuten behoorlijk uitgeput raak van het intensief luisteren. Het zou niet langer moeten duren....
Een beetje erg veel personen + verhaallijnen vind ik het wel. We zitten al op 25% en alleen in de verhaallijn 'Dieter de Leus' is er wat gebeurd.
Maar alleen om Ludo Diercksens krampachtig ontspannen te zien acteren is het al een leuke serie.

Een beetje erg veel personen + verhaallijnen vind ik het wel. We zitten al op 25% en alleen in de verhaallijn 'Dieter de Leus' is er wat gebeurd.
Maar alleen om Ludo Diercksens krampachtig ontspannen te zien acteren is het al een leuke serie.
Had er niet van gehoord. Ben benieuwd.
Zal vanavond eens 'kieken'.
Zal vanavond eens 'kieken'.
-
- Forum-lid
Het schijnt dat de verhalen vandaag echt gaan loskomen, en de laatste minuten van de vorige aflevering is de koers begonnen. Dus ik verwacht er wel wat van 

Stevens SLC Team Ultegra SL
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je de voorbije series van Jan Eelen bekijkt dan vallen alle puzzelstukken pas de laatste aflevering op hun plaats.
Nog enkele afleveringen geduld dus.
Ik blijf wel kijken.
Nog enkele afleveringen geduld dus.
Ik blijf wel kijken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Blijft natuurlijk goed gemaakt, alleen komt er nu te weinig schot in voor een zesdelige serie: bij dit soort verhaalstructuur ware een extra-lange (allicht tweedelige) televisiefilm een bevredigender formaat geweest.
Eerste 10-15 minuten heb ik gisteren trouwens niet gezien: iets gemist?
Eerste 10-15 minuten heb ik gisteren trouwens niet gezien: iets gemist?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Eerste 2 afleveringen waren wel wat slaapverwekkend maar nu begint het verhaal toch in elkaar te vallen en word het toch een stuk leuker
gewoon blijven kijken..
gewoon blijven kijken..