FFWD Wielen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Kan het zijn dat de draad-band versie gebruikt maakt van de bekende Zipp velgen? 58mm???, golfbal motief???
Pinarello wint toch de tour
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 13 Mei 2007
Geeft wel interessante gesprekken als 1 iemand met hetzelfde IP-adres tegen zich zelf aan het kletsen is. Wordt wel helemaal wat verdacht als diegene erg lovend zich over een product uitgaat laten en zelfs de website de hemel in gaat prijzen
Schizofreen? Eenzaam? Geen vrienden? Importeur? Anders belanghebbend? Redacteur van het blad Fiets?
Geeft wel interessante gesprekken als 1 iemand met hetzelfde IP-adres tegen zich zelf aan het kletsen is. Wordt wel helemaal wat verdacht als diegene erg lovend zich over een product uitgaat laten en zelfs de website de hemel in gaat prijzen
Schizofreen? Eenzaam? Geen vrienden? Importeur? Anders belanghebbend? Redacteur van het blad Fiets?
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 19 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door bevercube op 19 Mei 2007
bikestudio zwolle heeft ze staan draad en tube onder de 800 euro
Wordt steeds interessanter...
Iemand ervaring met de Ritchey WCS naven?
ik weet niet als nieuwe zijn of gebruikte
Quoten: Origineel geplaatst door bevercube op 19 Mei 2007
bikestudio zwolle heeft ze staan draad en tube onder de 800 euro
Wordt steeds interessanter...
Iemand ervaring met de Ritchey WCS naven?
ik weet niet als nieuwe zijn of gebruikte
-
- Forum-lid
Lijken sprekend op zefiro wielen met amc naafjes. Vermoedelijk uit dezelfde fabriek.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
als je daar een antwoord op wil, ga je naar een goed gesorteerde fietsenwinkel (ik heb gisteren nog het bewijs gezien bij Salden in de winkel) en pakt een setje Ritchey Carbon wielen, en een setje American classics Carbon, en je ziet het antwoort verschijnen!
Of als je heel goed kijkt, sie je het antwoort wanneer je naar de plaatjes op de websites van beide fabrikanten kijkt.
ps. Nee, ik maak geen reclame voor Salden, mag van mij ook bij Mantel, Hopmans, Mammoet, of Profile fietsenmaker op de hoek, alleen heb ik toevallig gisteren gezien bij Salden hoe de vork in het steel zit..
Of als je heel goed kijkt, sie je het antwoort wanneer je naar de plaatjes op de websites van beide fabrikanten kijkt.
ps. Nee, ik maak geen reclame voor Salden, mag van mij ook bij Mantel, Hopmans, Mammoet, of Profile fietsenmaker op de hoek, alleen heb ik toevallig gisteren gezien bij Salden hoe de vork in het steel zit..