Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ridley zomerpromo

roel78
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mei 2007 11:01

roel78 03 jul 2007 19:53

Prima fietsje die Ridley!! Ik rij zelf een Ridley Pegasus Ultegra. Maar ik zou voor een dubbel gaan. Waar heb je in Zuid-Holland een triple voor nodig?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel een triple heb sinds een jaar of twee, maar heb daar nu alweer spijt van. Een alternatief is een dubbel compact.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 jul 2007 21:02

de zwarten schreef:Vindt de wielen raar geprijst. Los kosten Khamsins nl. 90€, Fulcrum 7 is 112€, dus ik begrijp niet waar je FM dat prijsverschil vandaan haalt, je koopt dan nl. beter de ridley met Khamsins, en dan nog los de Fulcrum 7 wielen erbij! dan heb je voor 1211€ een extra wielset! ALS je ze met Fulcrums koopt, dan voor dezelfde prijs als Khamsins!



De Fulcrum Racing 7 wielen zal wellicht enkel een optie zijn op de Shimano afgemonteerde fietsen, niet op die van Campa; Ridley krijgt geen Racing 7 in Campa passing geleverd. Je moet het dus zo bekijken ;)

Dus kosten de Racing 7's 100 euro meer tov. de Shimano 550's. De juiste prijs van Racing 7 is 170 euro, en met die Shimano's smijten de fietsenfabrikanten (ze willen die echt kwijt), dus lijkt me die meerprijs begrijpelijk.


Voorts zou ik Ridley laten voor wat het is.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie