Dat is mooi om te horen! Studeer zelf in Leiden, en daar is het echt huilen met de pet op wat betreft fietsenmakers met verstand van zaken! De een verkoopt alleen speelgoed MTB's (felle kleuren en een butt afmontage voor 200 euro), en de andere had nog nooit van Cube, Stevens, Bulls etc. gehoord, en vroeg zich af of die merken wel goed waren en of je geen risico liep met garantie. Zij wist mij ook te vertellen dat het SPD-SL systeem van Shimano nooit echt is aangeslagen, en dat bijna iedereen SPD rijdt (even voor de duidelijkheid: het ging hier dus om racers!!!)
Na mijn studie (in oktober hoop ik) blijf ik hier waarschijnlijk wonen ivm beschikbaarheid van banen in mijn straatje. Den Haag is lekker dichtbij, kunnen ze hem daar eventueel ook in onderhoud nemen!
Aanschaf nieuwe MTB
Oei, gister even wezen kijken bij de lokale fietsenboer, en die had een Giant XTC-Zero hangen. Wat een mooie bike is dat. Hij hing daar voor de adviesprijs van 1799,- maar bij salden is hij aanmerkelijk goedkoper (1439,-). Eigenlijk meer dan ik er voor uit wil geven, maar wat een mooie bike!
En wat een luxe-problemen...
En wat een luxe-problemen...