Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

blue-white TT bike

casran
Forum-lid HC

casran 24 apr 2007 21:47

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 24 April 2007

Prachtige fiets, ik zou de rubbers op de shifters laten zitten, vind ik persoonlijk mooi staan. Bij het zien van dit moois vraag ik me af of VDB Parts misschien voor mij ook een aantrekkelijke werkgever kan zijn (of heb je soms de lotto gewonnen )

Nou, give it a try... er loopt een vacature voor een functie in het magazijn. Zelf gaan de wegen van mij en het bedrijf op korte termijn uiteen; je komt dit ten gepaste tijde wel te weten.
Grotendeels zelf opgebouwd ja. Maar niet alles kan ik zelf (ik heb geen frees om het kader te vlakken, wat bij dit keramisch bracket héél noodzakelijk bleek) en ook de volledige kabelgeleiding (en overgangen) door het frame heb ik samen met een vriend bekeken.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

daftreks
Forum-lid

daftreks 24 apr 2007 21:53

Om op basis van blauwe lagerafdichtingskapjes een blauw thema in je fiets te brengen gaat me wat ver ... ik had het een zwart/wit project gehouden, omdat blauw imo niet echt bij zwart en wit past...Maar het stoort (op het stuurlint en de blauwe nokon kralen na) ook weer niet, dus het geheel is zeker uitgebalanceerd...Maar zeker een heel mooie fiets, met geweldige onderdelen kleine suggestie: probeer eens wit stuurlint, dat gaat denk ik veel beter staan bij het wit vh frame...
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 apr 2007 21:55

Als (bijna) universitair opgeleide is het magazijn wellicht niet helemaal de juiste plek.
Afijn dat afvlakken is inderdaad nodig, ook bij niet-keramisch trouwens, mijn Bianchi begon gigantisch te kraken laatst. Afvlakken en nieuwe lagers loste alle problemen op.

casran
Forum-lid HC

casran 24 apr 2007 21:59

Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 24 April 2007

kleine suggestie: probeer eens wit stuurlint, dat gaat denk ik veel beter staan bij het wit vh frame...

Heb ik ook al aan gedacht, en zal ik in de toekomst wel eens uitproberen.
@ havana: heb je gelijk in... een anders gekwalificeerd persoon aannemen leidt steeds tot problemen.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

recordfreak
Forum-lid

recordfreak 24 apr 2007 22:17

Deze fiets is gewoon perfect! Alles wat je opbouwt is gewoon perfect tot in het detail.
Zoals ik ook al zei op ww: Steek een 42,44 of 46 als tandwiel vooraan. Dit is tenslotte een tijdritfiets geen alpe duez fietsje..En het stuurlint moet toch maar gewoon wit zijn dit gaat veel beter uitkomen met het witte gedeelde van je fiets.
Maar voor de rest...

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 24 apr 2007 22:28

Wat een waanzinnige fiets! Serietje dan maar in alle maten?
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

pietalala
Forum-lid

pietalala 24 apr 2007 22:50

Zalige fiets, zoals we gewoon zijn van jou! Maar dat wist je al
Juist nog die lelijke bol eraf zagen! Top fietsje!
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

timper
Forum-lid

timper 24 apr 2007 22:50

En wanneer mag ik hem juist komen ophalen?
Inderdaad topfiets met liefde gemaakt !! proficiat !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 25 apr 2007 10:53

Casran, wat vind je van Time pedalen in vergelijking met SPD-SL ? Ik rijd zelf momenteel met SPD-SL en zou graag het verschil eens willen ervaren.

mikesbike
Forum-lid

mikesbike 25 apr 2007 11:12

Ik vind het wel leuk zo'n retro back to the 90ties thema.
Bikepride of Europe geanodiseerde boutjes en onderdelen.

Sweet rides
Niet zeuren maar rijden

auke
Forum-lid

auke 25 apr 2007 11:34

Prachtige fiets, vooral met de zipps, gefeliciteerd, kan zo bij dreambikes. Al die blauwe accenten is me persoonlijk iets teveel (alleen zwart wit lijkt me mooier, maar ja ik ben dan ook fotograaf van de oude generatie ;)). Maar daar ga je gelukkig geen cent minder hard door fietsen. Ga je je stuur ook nog iets lager zetten? En laat je ons ook weten wanneer je je eerste tijdrit ermee hebt gereden? En we willen natuurlijk je gemiddelde snelheid op deze Jetbike weten! Die grote tandwielen op je derailleur lijkt me een goede noviteit; lijkt me dat daarmee het ketting iets minder frictie ondervindt. Benieuwd wanneer dat mainstream wordt.

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 25 apr 2007 13:39

Hoi Casran, gefeliciteerd hoor jongen. Voor mijn smaak ook iets te veel blauw geanodiseerde boutjes maar als geheel toch bijzonder smaakvol. Had van jou trouwens ook niets anders verwacht. Ik wens je veel succesvolle en veilige kilometers toe met dit snelheidsmonster. BTW, probeer toch eens bandjes/tubes met blauw accent, het zou kunnen meevallen denk ik.  

Plaats reactie