Bingo, bedankt Sharkman.
Ik heb een bod uitgebracht.
Ben wel geen ebay fan, maar als 't moet, dan gaan we ervoor.
Selle Italia SLR XP wit
Ik heb er één gekocht bij den Italiaan "tutto bici" voor 65 € + 7 € verzendkosten.
Ik ben geen ebay'er vandaar, had er zelfs niet eens aan gedacht.
Nogmaals bedankt voor de link.
Ik ben geen ebay'er vandaar, had er zelfs niet eens aan gedacht.
Nogmaals bedankt voor de link.
Voor overige geinteresseerden: Selle Italia komt op korte termijn met een "protour pakket". Zijn een beperkt aantal setjes van de SLR in XP, TT (en nog een paar varianten).
Allemaal wit met een rood streepje. Als je toch een wit zadel zoekt is dit wel een mooie optie.
Allemaal wit met een rood streepje. Als je toch een wit zadel zoekt is dit wel een mooie optie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 15 April 2007
Voor overige geinteresseerden: Selle Italia komt op korte termijn met een "protour pakket".
Hmmm, staat leuk op een Canyon...
Voor overige geinteresseerden: Selle Italia komt op korte termijn met een "protour pakket".
Hmmm, staat leuk op een Canyon...
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 15 April 2007
Voor overige geinteresseerden: Selle Italia komt op korte termijn met een "protour pakket". Zijn een beperkt aantal setjes van de SLR in XP, TT (en nog een paar varianten).Allemaal wit met een rood streepje. Als je toch een wit zadel zoekt is dit wel een mooie optie.
Ik heb die zadels bekeken bij Unibet.com tijdens de RvVL.
Deze zijn jammergenoeg van een slechte kwaliteit.
Ik verklaar mij nader.
Het witte leer ziet er na enkele ritten reeds zeer "afgeleefd" uit. Er komen dan ook zeer snel zwarte plekken tevoorschijn. Een medewerker van Unibet bevestigde dat dit bij alle SLR XP's (wit met rode band) zo is.
Nu waren deze zadels nog niet beschikbaar voor het brede publiek. Hopelijk heeft men bij SI hieruit geleerd en worden de volgende lichting voorzien van een goed zadeldekje.
Voor overige geinteresseerden: Selle Italia komt op korte termijn met een "protour pakket". Zijn een beperkt aantal setjes van de SLR in XP, TT (en nog een paar varianten).Allemaal wit met een rood streepje. Als je toch een wit zadel zoekt is dit wel een mooie optie.
Ik heb die zadels bekeken bij Unibet.com tijdens de RvVL.
Deze zijn jammergenoeg van een slechte kwaliteit.
Ik verklaar mij nader.
Het witte leer ziet er na enkele ritten reeds zeer "afgeleefd" uit. Er komen dan ook zeer snel zwarte plekken tevoorschijn. Een medewerker van Unibet bevestigde dat dit bij alle SLR XP's (wit met rode band) zo is.
Nu waren deze zadels nog niet beschikbaar voor het brede publiek. Hopelijk heeft men bij SI hieruit geleerd en worden de volgende lichting voorzien van een goed zadeldekje.