Pronostiek Ronde van Vlaanderen
ik vind het makkelijker te zeggen wie het niet zal zijn.
hoste is niet fit , ballan raakt ook niet op tijd klaar, boogerd in de ronde ? rijd die mee? freire davert van de kasseien. Nick nuyens komt er denk ik ook niet aan te pas. pozzato reken ik ook niet mee.
we blijven over met de favorieten; boonen , bettini , cancellara, ( burghardt ?)
WIE WINT ? ik hoop boonen
ik voorspel wel dat het dit jaar ander type koers wordt. De koppenberg was vorig jaar een prachtige scherprechter. nu denk ik dat het op de muur van geeraardsbergen beslist wordt door een uitgedunde groep.
hoste is niet fit , ballan raakt ook niet op tijd klaar, boogerd in de ronde ? rijd die mee? freire davert van de kasseien. Nick nuyens komt er denk ik ook niet aan te pas. pozzato reken ik ook niet mee.
we blijven over met de favorieten; boonen , bettini , cancellara, ( burghardt ?)
ik voorspel wel dat het dit jaar ander type koers wordt. De koppenberg was vorig jaar een prachtige scherprechter. nu denk ik dat het op de muur van geeraardsbergen beslist wordt door een uitgedunde groep.
60% of the time, it works ALL the time !
Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 03 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 03 April 2007
1) Freire
2) Cancellara
3) Boonen
Mits ze goede afspraken met de belgische spoorwegen hebben gemaakt,omdat er wel eens een slagboom kan dicht gaan in dat geval wint Cancellera........erkent hardrijder.
Maar ja Freirre kan over vluchtheuvels heen springen met ze fiets, dus je weet het nooit. dan kan ie ook over een spoorlijn jumpen
Ik denk dat je twee koersen dooreen haalt..... De slagboomkoers is een weekje later.
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 03 April 2007
1) Freire
2) Cancellara
3) Boonen
Mits ze goede afspraken met de belgische spoorwegen hebben gemaakt,omdat er wel eens een slagboom kan dicht gaan in dat geval wint Cancellera........erkent hardrijder.
Maar ja Freirre kan over vluchtheuvels heen springen met ze fiets, dus je weet het nooit. dan kan ie ook over een spoorlijn jumpen
Ik denk dat je twee koersen dooreen haalt..... De slagboomkoers is een weekje later.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Greg_v op 04 April 2007
Ballan gaat er wel staan, Hoste is idd twijfelachtig, Freire kan wel verrassen. Pozzato kan de afstand aan... Ik voorspel door de zuidwestenwind een snelle koers waar een groot pak samenblijft tot Geraardsbergen, en misschien zelfs tot aan de finish...
Ballan gaat er wel staan, Hoste is idd twijfelachtig, Freire kan wel verrassen. Pozzato kan de afstand aan... Ik voorspel door de zuidwestenwind een snelle koers waar een groot pak samenblijft tot Geraardsbergen, en misschien zelfs tot aan de finish...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Van petegem zal dicht zitten. Hij reed soepel als vanouds in de driedaagse !! Iedereen volgt de topfavorieten, hij gaat en blijft weg met klein groepje. Ideale situatie voor hem: schaduwkopman, parcourskennis, vorm, motivatie....maarja we zien wel he, als t maar een topkoers wordt. Ben geen echte fan maar onderken wel zijn kunde en die is nie min.
Bij quickstep zit het gevaar dat een van de drie kopmannen zal proberen om eerst weg te geraken....kan spectaculair worden....
Bij quickstep zit het gevaar dat een van de drie kopmannen zal proberen om eerst weg te geraken....kan spectaculair worden....
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreemd dat Freire relatief weinig genoemd wordt. Zou mij niks verbazen..
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 April 2007
Als Freire de kopman is, dan heeft hij met Boogerd, Flecha en van Bon ook een behoorlijk goede ploeg om zich heen...
Als Freire de kopman is, dan heeft hij met Boogerd, Flecha en van Bon ook een behoorlijk goede ploeg om zich heen...
Pfff een moeilijke!; maar ik ga toch voor een eindsprint met 2 tussen Boonen en Freire en gezien de dadendrang van Oscarito.... Karsten Kroon zal in de finale nog een heldhaftige poging doen die twee te achterhalen maar zal het jammer genoeg net niet halen.
Dus; 1 Freire 2 Boonen en 3 Kroon
Dus; 1 Freire 2 Boonen en 3 Kroon