Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
hyperons
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Composite op 31 Maart 2007
Rose tubes......magenta.....T-mobile.....ring a bell???
Ah... een mens zou spontaan aan de roze pistetubes van Dugast denken!
Rose tubes......magenta.....T-mobile.....ring a bell???
Ah... een mens zou spontaan aan de roze pistetubes van Dugast denken!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door sepp op 05 April 2007
750 euro .. is nu kope
Ik heb hier een rotgevoel bij. Met die kilometers gedraaid zijn die wielen zomaar 400 euro meer waard!
750 euro .. is nu kope
Ik heb hier een rotgevoel bij. Met die kilometers gedraaid zijn die wielen zomaar 400 euro meer waard!
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Is een winstmarge van maar €100 niet wat weinig op die wielen? Morgen wens ik de geschiedenis van deze wielen hier te lezen en anders gaat dit topic richting prullenbak. Als de geschiedenis is wat ik denk dat het is verdwijnt het topic trouwens ook.
ja de geschiedenis is wielen zijn 1.5jaar oud zijn gekocht bij fietsenmaker vandeplas in zoersel(belgie)
gekocht door rob krijnen(oostmall)
wielen goede staat voorwiel is meer gebruikt dan achter wiel ,zie je beetje aan remrand
achter wiel zogood als perfecte staat
en ja hij zei tegen mij minimum prijs 750 euro (aan gezien niemand 850 geeft dan nu 750)
bel anders ee naar vandeplas e die zal niet ontkennen dat de rob die wielen daar gekocjht heeft
en garantie op 2de eigenaar si er nooit(of je moest heht kunne regelen met u eigenfietsenmaker) dit wil niet zeggen dat er iets mis is met die wielen e
wielen in echt waar goede staat, kom anders eens kijken e
gekocht door rob krijnen(oostmall)
wielen goede staat voorwiel is meer gebruikt dan achter wiel ,zie je beetje aan remrand
achter wiel zogood als perfecte staat
en ja hij zei tegen mij minimum prijs 750 euro (aan gezien niemand 850 geeft dan nu 750)
bel anders ee naar vandeplas e die zal niet ontkennen dat de rob die wielen daar gekocjht heeft
en garantie op 2de eigenaar si er nooit(of je moest heht kunne regelen met u eigenfietsenmaker) dit wil niet zeggen dat er iets mis is met die wielen e
wielen in echt waar goede staat, kom anders eens kijken e
avia cyclingteam