Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 26 Maart 2007
Je kunt die remgrepen ook nog nieuw kopen he. Ook met zwart rubber, en natuurlijk zonder krassen.
waar heb je die gezien, Ponsteen?
Shimano 600 remgreep
- Supergrover
- Forum-lid HC
Shimano BL R600, klassieke aero remgrepen. Bij Roseversand verkrijgbaar (en ongetwijfeld ook wel elders).
http://www.roseversand.de/output/contro ... tail2=2191
Klassieke aëro-remgrepen - voor naar binnen verlegde kabels - geschikt voor alle Dual-Pivot remmen - één paar - zonder kabels.
€42,- (excl. kleine €6,- bezorgkosten).
http://www.roseversand.de/output/contro ... tail2=2191
Klassieke aëro-remgrepen - voor naar binnen verlegde kabels - geschikt voor alle Dual-Pivot remmen - één paar - zonder kabels.
€42,- (excl. kleine €6,- bezorgkosten).
- Supergrover
- Forum-lid HC
deze had ik ook gezien, is een optie als niemand mij uit de brand kan helpen. Was op zoek naar 1 enkele greep, liefst dezelfde als ik heb, vandaar..
maar zal nog wel ff rondsnuffelen.
bedankt voor je hulp in ieder geval.
maar zal nog wel ff rondsnuffelen.
bedankt voor je hulp in ieder geval.
Hoeveel haast heeft het?
Ik heb wat knutselprojectjes lopen op dit moment, en het zou kunnen dat er op het eind een setje remgrepen overblijft, maar het duurt nog wel ff voor ik dat weet...
Ik heb wat knutselprojectjes lopen op dit moment, en het zou kunnen dat er op het eind een setje remgrepen overblijft, maar het duurt nog wel ff voor ik dat weet...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- Supergrover
- Forum-lid HC
heb absoluut geen haast.
het zit zo, het is een "cosmetisch" verhaal, de beide grepen werken prima alleen van 1 is het rubber een gedeelte weggesleten en het verbindingsstukje tussen de rubben en metalen greep mist...
dus ik heb er geen haast mee, als hij te zijner tijd een keer vervangen kan worden is het prima.
maar als jij een setje voor me heb "voor weinugh" hou ik me aanbevolen, hahahaha
het zit zo, het is een "cosmetisch" verhaal, de beide grepen werken prima alleen van 1 is het rubber een gedeelte weggesleten en het verbindingsstukje tussen de rubben en metalen greep mist...
dus ik heb er geen haast mee, als hij te zijner tijd een keer vervangen kan worden is het prima.
maar als jij een setje voor me heb "voor weinugh" hou ik me aanbevolen, hahahaha
- Supergrover
- Forum-lid HC
Okay, ben benieuwd Ferdi.