bidonhouders en kasseien
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die Tacx Tao's zijn wel goed rijdt er al een 3.5 jaar mee rond. Toch heb je wel grote kans dat ze ooit breken wat AM ook zegt.
Ik zelf heb er twee gebroken. Beide gemonteerd op de zitbuis. Het plastic lipje onderaan is 2x afgebroken. Ik had een mailtje naar Tacx gestuurd en die zeiden dat ik ze maar moest opsturen. Alleen dat heb ik nog steeds niet gedaan.
Ik zelf heb er twee gebroken. Beide gemonteerd op de zitbuis. Het plastic lipje onderaan is 2x afgebroken. Ik had een mailtje naar Tacx gestuurd en die zeiden dat ik ze maar moest opsturen. Alleen dat heb ik nog steeds niet gedaan.
Bij mij zijn er op twee weken tijd twee Tao's afgebroken bij de framebevestiging na een snelle rit over slechte wegen. Dat was na zo 'n drie jaar redelijk intensief gebruik wat ik niet eens zo slecht vind. Ze kosten ook niet veel om te vervangen. Ik heb nu de Tune Wassertragertjes en die voldoen ook goed, prima ook voor Tacx bidons.
Waar reed Ballan in Vlaanderen mee...? Juist ja, de Tao's . Maar dat ze de bidons beschadigen is inderdaad waar en van dat afbrekend lipje is ook hartstikke waar. Maargoed, voor die prijs ten opzichte van de levensduur is het zo gek nog niet.
Canyon Ultimate CF SL 2016
Zoals eerder geschreven, gewoon de normale aluminium houders die je een beetje terug buigt voordat de de 500ml (!!) bidons erin drukt. Je carbon houders kun je mooi voor de overige wedstijd/tour dagen gebruiken.
Voorkomt een hoop problemen (Zie ook afdaling Kemmelberg afgelopen woensdag, en de kasseistukjes in de tourversie van de RvV afgelopen week!!)
Voorkomt een hoop problemen (Zie ook afdaling Kemmelberg afgelopen woensdag, en de kasseistukjes in de tourversie van de RvV afgelopen week!!)