![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Favoriete Kleding...?
ik zweer bij assos en nike broeken,
beide een zeer goede pasvorm, de nike broek die ik heb is slijtvast de assos heb ik net dus daar kan ik nog niet veel over zeggen, behalve dat hij echt super aanvoelt, ook bij 3 uur op de fiets.
sinds ik vorige zomer een nike shirt heb gekocht wil ik ook niet anders meer, ademt echt super.
hiervoor santini, adidas, nalini, agu, allemaal zit het de eerste paar keer goed en daarna is het echt niks meer.
heb ook shimano lange broeken en die gaan wel.
gore is trouwens ook wel goed gaat alleen ook niet zo lang mee.
beide een zeer goede pasvorm, de nike broek die ik heb is slijtvast de assos heb ik net dus daar kan ik nog niet veel over zeggen, behalve dat hij echt super aanvoelt, ook bij 3 uur op de fiets.
sinds ik vorige zomer een nike shirt heb gekocht wil ik ook niet anders meer, ademt echt super.
hiervoor santini, adidas, nalini, agu, allemaal zit het de eerste paar keer goed en daarna is het echt niks meer.
heb ook shimano lange broeken en die gaan wel.
gore is trouwens ook wel goed gaat alleen ook niet zo lang mee.
Haha... die koeienprint outfit van assos is wel lachen ja... de broek vind ik wel mooi, maar zie je jezelf nu echt rondrijden met zo'n koeienkop op je rug?
Die van fidea zien er idd ook goed uit, maar ik denk dat ik dit keer toch voor een assos broek ga. Wel prijzig denk ik, maar ik begrijp dat de kwaliteit en het comfort er wel naar is.
Die van fidea zien er idd ook goed uit, maar ik denk dat ik dit keer toch voor een assos broek ga. Wel prijzig denk ik, maar ik begrijp dat de kwaliteit en het comfort er wel naar is.
Voor wat betreft winterkleding: GORE Bikewear is topspul helaas is de prijs hoog.
Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 23 Maart 2007
de pakjes van fidea (bio racer)
zero hr+ zeer goed, zie je veel in frankrijk, wel duur -+ 80-120 euro voor broek
nike, goede broeken vind ik niet te duur -+ 60 vor een broek
grtz
Fidea rijdt in de High Performance broek van Bio-Racer uitgevoerd in Caro Dorlastan stof.
Dit is inderdaad een heerlijke broek. De High Performance Caro Dorlastan is leverbaar voor ca. 50 euro!
de pakjes van fidea (bio racer)
zero hr+ zeer goed, zie je veel in frankrijk, wel duur -+ 80-120 euro voor broek
nike, goede broeken vind ik niet te duur -+ 60 vor een broek
grtz
Fidea rijdt in de High Performance broek van Bio-Racer uitgevoerd in Caro Dorlastan stof.
Dit is inderdaad een heerlijke broek. De High Performance Caro Dorlastan is leverbaar voor ca. 50 euro!
Ik heb sinds kort een broek van Descente: de Decente Strata Aero X pro bib short, gekocht bij stay-active.nl.
Deze broek is echt super.
Absoluut het beste dat ik ooit heb aangehad.
Een aanrader dus.
if (topFrame.coreLoaded) {document.write(coreFrame.convertshow("109,00",'2'));}
Deze broek is echt super.
Absoluut het beste dat ik ooit heb aangehad.
Een aanrader dus.
if (topFrame.coreLoaded) {document.write(coreFrame.convertshow("109,00",'2'));}
Quoten: Origineel geplaatst door Marten op 23 Maart 2007
heb Giordana, vermarc, agu, Force, nike en Lorini.
Vermarc heerst omdat de pasvorm super is!
Maar die heerlijk 'lompe' zeem van Lorini!
Force heeft trouwens een nieuwe leverancier. Deze kleding wordt nu gemaakt in Blegië bij Bio-Racer en heet voortaan FORCE by Bio-Racer
heb Giordana, vermarc, agu, Force, nike en Lorini.
Vermarc heerst omdat de pasvorm super is!
Maar die heerlijk 'lompe' zeem van Lorini!
Force heeft trouwens een nieuwe leverancier. Deze kleding wordt nu gemaakt in Blegië bij Bio-Racer en heet voortaan FORCE by Bio-Racer
Hoi,
Ik heb vandaag een assos broek gekocht... was ontzettend duur!! Maar hij zit inderdaad echt geweldig! Wow... wat een verschil... nooit meer zonder! Ik denk dat hij zijn geld toch wel waard is.
De verkoper zei al dat deze broek echt je van het was, en dat vele wielrenners deze broek kopen. Beter dan dit kan niet! Echt super. Morgen ga ik meteen wielrennen. Zin in!
Ik heb vandaag een assos broek gekocht... was ontzettend duur!! Maar hij zit inderdaad echt geweldig! Wow... wat een verschil... nooit meer zonder! Ik denk dat hij zijn geld toch wel waard is.
De verkoper zei al dat deze broek echt je van het was, en dat vele wielrenners deze broek kopen. Beter dan dit kan niet! Echt super. Morgen ga ik meteen wielrennen. Zin in!