Fiets maatje Voorschoten?
Quoten: Origineel geplaatst door joen hermans op 21 Maart 2007
Iemand zin om aanstaande zondagochtend een rondje te maken? Het zou dan wel weer lekker weer worden met zon en al...
leuk idee, rond 10 uur ergens in wassenaar?
Iemand zin om aanstaande zondagochtend een rondje te maken? Het zou dan wel weer lekker weer worden met zon en al...
leuk idee, rond 10 uur ergens in wassenaar?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Ja, prima. Om 10 uur bij, laten we zeggen, dat pannekoekenhuis naast de ingang van Duinrel?
Ik ben te herkennen aan het CSC-shirt op mn rug...
Ik ben te herkennen aan het CSC-shirt op mn rug...
-
- Forum-lid
Ik ben er in ieder geval niet. Maar het weekend daarna ben ik weer volop beschikbaar, dus misschien dan...
Hoi Max
Wat bedoel je precies met "dat pannenkoekenhuis onderaan de duinen"? Ik ben import in deze regio dus ken nog niet alle pannekoekenhuisjes uit mijn hoofd... Ik weet er een te vinden op de Wassenaarsweg halverwege tussen Katwijk en Wassenaar, maar die bedoel je volgens mij niet. Bedoel je diegene naast de rotonde richting de Wassenaarseslag?
Ik heb zondag in ieder geval zin en tijd en het wordt nog eens mooi weer ook.
Groet, Roy
Wat bedoel je precies met "dat pannenkoekenhuis onderaan de duinen"? Ik ben import in deze regio dus ken nog niet alle pannekoekenhuisjes uit mijn hoofd... Ik weet er een te vinden op de Wassenaarsweg halverwege tussen Katwijk en Wassenaar, maar die bedoel je volgens mij niet. Bedoel je diegene naast de rotonde richting de Wassenaarseslag?
Ik heb zondag in ieder geval zin en tijd en het wordt nog eens mooi weer ook.
Groet, Roy
Quoten: Origineel geplaatst door RoVi op 31 Maart 2007
Hoi MaxWat bedoel je precies met "dat pannenkoekenhuis onderaan de duinen"? Ik ben import in deze regio dus ken nog niet alle pannekoekenhuisjes uit mijn hoofd... Ik weet er een te vinden op de Wassenaarsweg halverwege tussen Katwijk en Wassenaar, maar die bedoel je volgens mij niet. Bedoel je diegene naast de rotonde richting de Wassenaarseslag?Ik heb zondag in ieder geval zin en tijd en het wordt nog eens mooi weer ook.Groet, Roy
Het pannekoeken huis is vlakbij de ingang van Duinerel, Duinerel is aangegeven zodra je in Wassenaar komt.
Laten we om 10:00 afspreken anders wordt het erg druk
Hoi MaxWat bedoel je precies met "dat pannenkoekenhuis onderaan de duinen"? Ik ben import in deze regio dus ken nog niet alle pannekoekenhuisjes uit mijn hoofd... Ik weet er een te vinden op de Wassenaarsweg halverwege tussen Katwijk en Wassenaar, maar die bedoel je volgens mij niet. Bedoel je diegene naast de rotonde richting de Wassenaarseslag?Ik heb zondag in ieder geval zin en tijd en het wordt nog eens mooi weer ook.Groet, Roy
Het pannekoeken huis is vlakbij de ingang van Duinerel, Duinerel is aangegeven zodra je in Wassenaar komt.
Laten we om 10:00 afspreken anders wordt het erg druk
Albert Einstein
Albert Einstein
Voor alle duidelijkheid, laten we gewoon afspreken bij dat kleine (pannenkoekenhuisje) restaurantje naast de ingang van Duinerel, Storm van 's-Gravesandeweg 157. Overal staan borden met aanwijzingen naar Duinerel toe.
Ik draag een US postal shirt
Dus tot morgen om 10:00
groetjes
Ik draag een US postal shirt
Dus tot morgen om 10:00
groetjes
Albert Einstein
Albert Einstein