Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Maart deel-2

tiest
Forum-lid HC

tiest 06 mar 2007 23:27

Neem aan dat hij vorig nummer bedoelt, De grote foto bij de vermogensmetertest. Die jongen op de van tuyl met ergonomo. Ik herinner mij dat hij al jaren actief is bij fiets en ook de afvalrace richting marmotte heeft gedaan. Kilo's is afgevallen en dat, dat elke maand in fiets stond.Heb ik dat goed?

diogenes
Forum-lid

diogenes 08 mar 2007 14:58

>Welk nummer was dat?
Ik ben net verhuisd en heb alle oude FIETS nummers in een doos op zolder, maar het ging inderdaad over een training voor een cyclosportive of zoiets. Dat is dezelfde man die pas bij de vermogensmeters afgebeeld stond.

Nu gaat het mij niets aan hoe zwaar hij is, maar in het artikel stond toen, dat zijn fietsje getuned was voor de tocht. Nou, ik denk niet dat die paar gram die van die fiets zijn afgehaald enig verschil hebben gemaakt op de uiteindelijke eindtijd.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

colnagog
Forum-lid

colnagog 08 mar 2007 22:27

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 08 Maart 2007

>Welk nummer was dat?Ik ben net verhuisd en heb alle oude FIETS nummers in een doos op zolder, maar het ging inderdaad over een training voor een cyclosportive of zoiets. Dat is dezelfde man die pas bij de vermogensmeters afgebeeld stond.Nu gaat het mij niets aan hoe zwaar hij is, maar in het artikel stond toen, dat zijn fietsje getuned was voor de tocht. Nou, ik denk niet dat die paar gram die van die fiets zijn afgehaald enig verschil hebben gemaakt op de uiteindelijke eindtijd.Diogenes

Heb het artikel gelezen. Ik denk dat je conclusie helemaal goed is!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

dingo
Forum-lid

dingo 09 mar 2007 16:37

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 08 Maart 2007

. Dat is dezelfde man die pas bij de vermogensmeters afgebeeld stond.

Die man is niemand minder dan Technisch redacteur Marcel Kruithof.

evers
Forum-lid

evers 10 mar 2007 21:53

Heb de proef weer op de som genomen en een proefabbo afgesloten.
Kreeg al zo´n opgefrommeld papiertje binnen met daarop welkom als nieuw abbonee. Beste fiets, ik heb een proef abbo afgesloten en dat papiertje kwam niet overtuigend over (lees: Grijs, klein, gefrommeld, lelijk en een tekst dat niet klopt).
Ben benieuwd, in april verwacht ik het eerste magazine..
Train ze!

Plaats reactie