Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

android offline gps

jluik
Forum-lid

jluik 30 mei 2011 20:42

@ richard-w, dat locus free ziet er idd ook niet gek uit!

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 31 mei 2011 00:38

[quote="robbedoes23"]Ok het laden van de kaart lukt maar ik krijg dan een scherm met pod longitude resterende afstand, tijd en aankomst tijd maar hij lijkt niet te starten of móet je oordopjes aansluiten om iets te horen? [/quote]
Heb je ingesteld welke instructies je wilt horen? Als die allemaal uit staan hoor je natuurlijk niks. Menu > stem uitvoer en dan bij 'gesproken informatie' aanvinken wat je wilt horen. Het kan nodig zijn om te bewegen voordat je een instructie krijgt.

Je kunt trouwens ook tijdens het volgen van een route gewoon de route (opnieuw) tracken.

martijnm
Forum-lid

martijnm 15 jun 2011 13:30

Ik heb ook Run GPS een aantal keer gebruikt inmiddels.
Ff wennen, maar werkt uitstekend.. ook als je een stukkie van je route afwijkt, vind ik het duidelijk te volgen hoever en of je parallel rijdt, en weer bij je route uit kunt komen. Ook tegelijk tracken werkt prima.
Jammer dat mn foon na 7 uur run.gps leeg is.. moet ik nog een goeie oplossing voor verzinnen...

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 15 jun 2011 13:42

martijnm schreef:Ik heb ook Run GPS een aantal keer gebruikt inmiddels.
Ff wennen, maar werkt uitstekend.. ook als je een stukkie van je route afwijkt, vind ik het duidelijk te volgen hoever en of je parallel rijdt, en weer bij je route uit kunt komen. Ook tegelijk tracken werkt prima.
Jammer dat mn foon na 7 uur run.gps leeg is.. moet ik nog een goeie oplossing voor verzinnen...
Heb je 'm dan al op vliegtuigmodus staan? Dat scheelt ook nog een stuk. Een extra accu kan natuurlijk, voor je telefoon of zo'n ding met meer capaciteit (3000+ mAh) en ook te gebruiken voor andere apparaten.

martijnm
Forum-lid

martijnm 15 jun 2011 14:11

Had m idd niet op vliegtuigmodus.. daarmee had ik het ws wel gered.
Een extra accu daar was ik idd ook al naar aan het kijken. Ik denk dat ik er een met zonnecellen ga proberen.. deze bijvoorbeeld, wat minder capaciteit, maar daar heb ik op vakantie ook nog wat aan.. en betaalbaar.
Laat ik eerst eens ff zoeken naar ervaringen voor ik iets bestel :)

heralde
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar heralde 25 okt 2011 13:39

Iemand ervaring met Sports Tracker van Sports Tracker Technologies Ltd?

Plaats reactie