Ok dat komt wel goed allemaal. De bianchi remhoeven laat ik dan even zitten. Dus mijn verandering zijn de wielen, voorderailleur en casette ? Verder alles goed om wedstrijden mee te coursen ?Als ik hem heb (morgenvroeg ga ik er even heen om de veranderen voor te leggen) zet ik zeker een foto in het Bianchi topic. IK fiets dan naar Geleen op die berg, dat je een mooie achtergrond hebt (zoiets als Cube Peleton) heeft gedaan. Ik vraag me alleen af hoe die hem zo recht heeft gehouden?Groeten
Ramon
PS : Heeft die Cube Peleton :
En deze Bianchi : , ook Easton Vista velgen ?
Ik vind ze namelijk heel mooi, zijn ze ook goed om te coursen ?
Bianchi Nirone met Ultegra Mix gekocht
He da's mijn fiets
Easton Vista wielen zijn oersterk en uitstekend geschikt om mee te koersen.
Easton Vista wielen zijn oersterk en uitstekend geschikt om mee te koersen.
Heb onlangs de easton vista en fulcrum racing 5 evolution gekocht. Dienen om dagelijks mijn km te trainen, zowel op tacx als op de weg. Had oorspronkelijk een setje shimano whr 550 maar toch maar snel verkocht. Hier is al genoeg over verteld en geschreven enja....ik ben ook geen voorstander meer van shimano wielen!
Easton heb ik €179(probike) betaald enja fulcrum( kapaza) voor € 100, vond ik echt wel een koopje vandaar dat ik ze als extra setje heb gekocht.
Beiden zijn heel leuke wielsetjes die hun prijs meer dan waard zijn. Ik vind persoonlijk de vista het mooiste maar zeker ook het handigste om te onderhouden, vooral de bevestiging van de spaken aan naaf is bij vele wielen een probleem om te reinigen. Vista's voelen ook wel snel aan!
succes met je fiets
Easton heb ik €179(probike) betaald enja fulcrum( kapaza) voor € 100, vond ik echt wel een koopje vandaar dat ik ze als extra setje heb gekocht.
Beiden zijn heel leuke wielsetjes die hun prijs meer dan waard zijn. Ik vind persoonlijk de vista het mooiste maar zeker ook het handigste om te onderhouden, vooral de bevestiging van de spaken aan naaf is bij vele wielen een probleem om te reinigen. Vista's voelen ook wel snel aan!
succes met je fiets
Ok.. Dankjulliewel allemaal voor de gedaande moeite !
Ben door jullie wel wat meer geld kwijt......... maarrrrrrrrr
zo te horen voor een goed doel ! plezier zal ik morgen zeker hebben..
nogmaals bedankt.grtz
ram0n
ps : dalijk medische keuring voor junioren, een uurtje tacxen ! heb er zin in
Ben door jullie wel wat meer geld kwijt......... maarrrrrrrrr
zo te horen voor een goed doel ! plezier zal ik morgen zeker hebben..
nogmaals bedankt.grtz
ram0n
ps : dalijk medische keuring voor junioren, een uurtje tacxen ! heb er zin in
Kom net van Math Salden af.. werd toch iets duurder omdat je maar de helft van het oude product terug krijgt.. dus de velgen geen 89 maar 50 (heeft ie ervan gemaakt) we kwamen op de 200 uit en dan heb ik Easton Vista wielen + Ultegra Derailleur + Ultegra Casette.. nja die 200 euro heb ik toch maar gedaan want hij zei zelf, dit zijn geen courswielen. Hij kwam vandaag binnen of vrijdag.. jullie horen het wel ! Grtz
ram0n
ram0n