Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

redactie Fiets

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 13 feb 2007 17:05

Volgens mij kom je niet eens toe aan line- en brandextensions: "Door de omvang van het team is het noodzakelijk dat je regelmatig meewerkt aan de productie van de uitgaven en website".

Hoe groot is dat "gemotiveerd en deskundig redactieteam" eigenlijk?
Tegenwoordig geef je al leiding als het team inclusief jezelf uit 2 personen bestaat!
What makes the boat go faster?

rocketboy
Forum-lid

rocketboy 13 feb 2007 17:23

Ze verwachten enkel een VISIE op marktpositie en multimediaal uitbouwen, wat me logisch lijkt in deze functie. De concrete invulling daarvan ligt normaal bij marketing. Als dit verweven raakt, krijg je typisch redactionele invulling die rekening houdt met de investeerders/adverteerders.
Is dit nu het geval bij Fiets ? Aangezien de grote adverteerders (Campa, Shimano, bepaalde fietsmerken, fietshandelaars,... ) regelmatig terugkomen in de redactionele inhoud van het blad, zonder echt kritisch benaderd te worden, ben ik geneigd JA te antwoorden.
Dat mis ik ook in de functie inhoud : kritische geest en benadering van de (fiets)markt.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

koersklak
Forum-lid

koersklak 13 feb 2007 22:31

Als we zo doorgaan durft straks niemand het nog aan om voor de functie te solliciteren!
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

triumph
Forum-lid

triumph 13 feb 2007 22:50

Quoten: Origineel geplaatst door koersklak op 13 Februari 2007

Als we zo doorgaan durft straks niemand het nog aan om voor de functie te solliciteren!

Maak een zin met de woorden: stuurlui, beste, wal, de, staan, de, aan

We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.

casran
Forum-lid HC

casran 14 feb 2007 01:04

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 12 Februari 2007

Verassen is idd ‘cremeren’. Lijkt me een dodelijk foutje. Overigens staat er op de site van je werkgever (bij de bedrijfs-info) ook ’n lullig foutje, Casran. Echt zo’n woordje wat op school zo vaak in een dictee verstopt zat: ‘onmiddellijk’. Maar ja, als je nu met Google zoekt, dan krijgt één l... toch nog 909.000 hits, dubbel-l... 6.740.000 hits, en zelfs driedubbel-l... nog 1.510 hits.Frappant, hè.

Ik ben blij dat je dat ook hebt opgemerkt op onze site. Blijkbaar ben ik de enige (niet enigste, zoals in mooi Vlaams gezegd wordt) die daarover valt; ik liet het al voor mijn indiensttreding eens vallen.

Als ik de rest van het topic zo lees... hmmm, ik had het zo kritisch niet bedoeld hoor!  Er komt vast wel een competente knaap naar voor!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 14 feb 2007 10:18

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Februari 2007
Er komt vast wel een competente knaap naar voor!

Of vrouw!

rijden_
Forum-lid

rijden_ 14 feb 2007 10:22

Mannen! (M/V)
leuk zo'n topic...maareh...waarom hebben we eigenlijk nog geen sollicitatie brieven van een van jullie ontvangen?! De kans om 'de beste stuurlui....etc'. Zo niet, geen probleem: dit houdt ( is dat nu met d of met dt?) ons scherp...
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 14 feb 2007 10:44

Quote: Origineel geplaatst door rijden! op 14 Februari 2007
Mannen! (M/V)leuk zo'n topic...maareh...waarom hebben we eigenlijk nog geen sollicitatie brieven van een van jullie ontvangen?! De kans om 'de beste stuurlui....etc'. Zo niet, geen probleem: dit houdt ( is dat nu met d of met dt?) ons scherp...

Tsja, geen ervaring in het (multimediale) vakgebied. Zit meer in de financieel-fiscale integratie van bedrijven, dus als er iets bij Fiets op dit gebied beschikbaar is !

rocketboy
Forum-lid

rocketboy 14 feb 2007 12:32

Tja, heb wel communicatiewetenschappen gestudeerd, dus misschien toch eens proberen ?
Ondertussen kopen we dan toch allemaal nog Fiets, dus zo slecht zal het ook wel niet zijn zeker (of is dit wegens gebrek aan alternatief) ?
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 14 feb 2007 12:55

Quoten: Origineel geplaatst door Rocketboy op 14 Februari 2007

Ondertussen kopen we dan toch allemaal nog Fiets, dus zo slecht zal het ook wel niet zijn zeker (of is dit wegens gebrek aan alternatief) ?

Ondertussen kopen we dan toch allemaal nog Fiets -> nee hoor.
of is dit wegens gebrek aan alternatief -> nee hoor.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

colnagog
Forum-lid

colnagog 16 feb 2007 19:40

Quoten: Origineel geplaatst door rijden! op 14 Februari 2007

Mannen! (M/V)
leuk zo'n topic...maareh...waarom hebben we eigenlijk nog geen sollicitatie brieven van een van jullie ontvangen?! De kans om 'de beste stuurlui....etc'. Zo niet, geen probleem: dit houdt ( is dat nu met d of met dt?) ons scherp...

Hahahahaha: Klasse!! 1-0
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie