Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 13 Februari 2007
ik rij mety een strakke onderbroek met pijpjes onder mijn lange/korte zonder zeem.waarom geen zeem? vind het niet fijn, ga voor mijn gevoel teveel schuiven draaien op het zadel
ik vind juist dat ik ga schuiven zonder zeem
ik vind dat je dan gelijk niet vast zit op je zadel , het moet wel een goed zeem zijn natuurlijk , die van nike en sportfull vind ik goed
grtz
Kleding onder broek?
- de zwarten
- Forum-lid HC
biefstuk. eerste categorie, soms een kotelet, maar dan natuurlijk uitgebeend...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 13 Februari 2007
ik rij mety een strakke onderbroek met pijpjes onder mijn lange/korte zonder zeem.waarom geen zeem? vind het niet fijn, ga voor mijn gevoel teveel schuiven draaien op het zadel
Tja, als je zin hebt om de deur van de uroloog plat te lopen...
Tja, als je zin hebt om de deur van de uroloog plat te lopen...
Quote: Origineel geplaatst door jonytj op 13 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 13 Februari 2007biefstuk. eerste categorie, soms een kotelet, maar dan natuurlijk uitgebeend...
wat bedoel je daar meegrtz jony
Om in plaats van een zeem te gebruiken, deden ze vroeger geloof ik.
(lijkt mij op de lange termijn echter duurder en beetje zonde van 't vlees)
Maarre zonder iets eronder en met zeem, en ik spoel 'm ook even uit na gebruik. Dat zout van 't zweet kan aardig gaan irriteren als je hem de volgende keer weer zo gebruikt.
Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 13 Februari 2007biefstuk. eerste categorie, soms een kotelet, maar dan natuurlijk uitgebeend...
wat bedoel je daar meegrtz jony
Om in plaats van een zeem te gebruiken, deden ze vroeger geloof ik.
(lijkt mij op de lange termijn echter duurder en beetje zonde van 't vlees)
Maarre zonder iets eronder en met zeem, en ik spoel 'm ook even uit na gebruik. Dat zout van 't zweet kan aardig gaan irriteren als je hem de volgende keer weer zo gebruikt.