Quoten: Origineel geplaatst door de monsternaar op 10 Februari 2007
met schoonmaakazijn , erg goed voor je banden trouwens,, met een vochtige doek doen
en als ze erg vuil zijn voorzichtig met wasbezine en daar na met schoonmaakazijn .
mvg de monsternaar
was benzine ? dat lost toch rubber op
witte bandjes proper houden!?!?!
-
- Forum-lid
niet als je het voorzichtig doet op een doek en niet het loopvlak, alleen de zijkant schoon maken
ik doe het al jaren en is altijd goed gegaan, je moet het niet elke dag doen natuurlijk, dan is het niet goed voor je banden daarom moet je het ook bij houden met schoonmaakazijn
ik doe het al jaren en is altijd goed gegaan, je moet het niet elke dag doen natuurlijk, dan is het niet goed voor je banden daarom moet je het ook bij houden met schoonmaakazijn
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door sorcees op 13 Februari 2007
laat eens een plaatje van je fiets met die witte banden zien
sorry de afb. wilt niet werken
laat eens een plaatje van je fiets met die witte banden zien
sorry de afb. wilt niet werken
Zou dat niet lukken met Cif en een schuurkant van een afwassponsje?
- borgmonster
- Forum-lid
Ik stop mijn bandjes een keer per week in de afwasmachine. Werkt heel goed met Sun 4 in 1.
Vroeger stopte ik ze in de gewone wasmachine, maar als je Omo gebruikt blijkt dat gaten te maken in de banden. Niet alleen in de witte katoenen was, dus. En da's best wel vervelend. Trouwens, de meeste gaten zitten aan de zijkant, niet op het loopvlak. Maar het blijft vervelend...
Let wel goed op, je moet geen Calgonit proberen, want dan krijg je streepvorming op de banden. Dat ziet er echt niet uit!
Ik heb nog geen Cillit Bang geprobeerd. Dus als iemand daar ervaring mee heeft, hoor ik het graag! Hou me op de hoogte!!
Vroeger stopte ik ze in de gewone wasmachine, maar als je Omo gebruikt blijkt dat gaten te maken in de banden. Niet alleen in de witte katoenen was, dus. En da's best wel vervelend. Trouwens, de meeste gaten zitten aan de zijkant, niet op het loopvlak. Maar het blijft vervelend...
Let wel goed op, je moet geen Calgonit proberen, want dan krijg je streepvorming op de banden. Dat ziet er echt niet uit!
Ik heb nog geen Cillit Bang geprobeerd. Dus als iemand daar ervaring mee heeft, hoor ik het graag! Hou me op de hoogte!!
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- amclassic-fan
- Forum-lid HC