Quoten: Origineel geplaatst door pinarellogek op 30 Januari 2007
Ik heb ook geen prettige ervaring. Beetje onderhandelen over de prijs en plots wilden ze niet meer aan mij leveren. Alleen omdat ik de opmerking heb gemaakt dat je een gratis boek en Irda krijgt, echter hierdoor is de prijs een stuk hoger. Geef je de prijs van Walstock door, dan kan het voor dezelfde prijs maar zonder het "gratis" boek en Irda.Wilde ik dit erbij hebben, dan moest ik 30 euro bijbetalen. Hoezo gratis?? Daarna wilden ze absoluut niet meer leveren en werd er gedreigd met juridische stappen als ik dit op het forum zou plaatsen.......
tsss, nu kan jij juridische stappen ondernemen. Bedreigen mag niet en is strafbaar. Daarnaast als er een mondelinge of schriftelijke akoordlegging is vastgesteld, moeten bijde partijen er zich aan houden. Als hun hebben toegezegd dat jij het boek en de IrdA erbij krijg tegen de adviesprijs van de polar, moeten zij hem daartegen leveren met IrdA en het boek. Als de andere partij erover begint dat ze bij winkel X alles voor die prijs verkopen, en hun erop toezien dat ze de goedkoopste zijn, en je het verschil terugbetalen, zijn ze verplicht mee te gaan met die prijs. Juridisch gezien is dit niet al te moeilijk, alleen je moet alles of op tape hebben staan of zwart op wit, anders kan je deal ongedaan worden gemaakt.
Ervaringen met Hartslagmetershop.
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellogek op 30 Januari 2007
Daarna wilden ze absoluut niet meer leveren en werd er gedreigd met juridische stappen als ik dit op het forum zou plaatsen.
En heb je al een telefoontje van de advocaat?
Wat een zinloos dreigement. Het zou leuk zijn als HCS bijvoorbeeld op dit forum reageert in plaats van de discussie uit de weg gaan.
Je kan toch hierboven zien dat een wat slechter bericht geen kwaad kan? Op mijn slechte ervaring reageren direct een hoop mensen die wel goede zaken hebben gedaan met HCS. Hierdoor is mijn beeld ook weer wat minder negatief (niet dat ik daar nu weer ga bestellen hoor, eerst sorry horen.)
Daarna wilden ze absoluut niet meer leveren en werd er gedreigd met juridische stappen als ik dit op het forum zou plaatsen.
En heb je al een telefoontje van de advocaat?
Wat een zinloos dreigement. Het zou leuk zijn als HCS bijvoorbeeld op dit forum reageert in plaats van de discussie uit de weg gaan.
Je kan toch hierboven zien dat een wat slechter bericht geen kwaad kan? Op mijn slechte ervaring reageren direct een hoop mensen die wel goede zaken hebben gedaan met HCS. Hierdoor is mijn beeld ook weer wat minder negatief (niet dat ik daar nu weer ga bestellen hoor, eerst sorry horen.)
Ik vind dat dit soort discussies niet op het fietsforum thuishoren. De leverancier kan zich niet of nauwelijks verdedigen want daarmee wordt zo'n discussie alleen maar aangezwengeld wat voor zo'n bedrijf nog meer imago schade oplevert. Ik vind dit dan ook ordinaire roddelpraat die alleen maar gevoerd wordt om schade toe te brengen aan zo'n bedrijf. Uit rancune dus. Het zegt mij meer over de persoon in kwestie dan over het bedrijf zelf. Ik heb zeer goede ervaringen met Hartslagmetershop. Een zeer goede voorlichting over welk product voor mij het beste was, een goede service en tevens een flinke korting op het product. Die korting hebben zij zelf voorgesteld. Ik hoefde daar niet over te onderhandelen. Kwestie van wederzijds respect.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Beukje op 12 Februari 2007
Ik vind dat dit soort discussies niet op het fietsforum thuishoren. De leverancier kan zich niet of nauwelijks verdedigen want daarmee wordt zo'n discussie alleen maar aangezwengeld wat voor zo'n bedrijf nog meer imago schade oplevert. Ik vind dit dan ook ordinaire roddelpraat die alleen maar gevoerd wordt om schade toe te brengen aan zo'n bedrijf. Uit rancune dus. Het zegt mij meer over de persoon in kwestie dan over het bedrijf zelf. Ik heb zeer goede ervaringen met Hartslagmetershop. Een zeer goede voorlichting over welk product voor mij het beste was, een goede service en tevens een flinke korting op het product. Die korting hebben zij zelf voorgesteld. Ik hoefde daar niet over te onderhandelen. Kwestie van wederzijds respect.
Naar mijn mening moeten dergelijke discussies hier juist wel plaatsvinden. Als er meerderen zijn die een slechte ervaring met een bepaalde zaak hebben, is dat een waarschuwing voor anderen. Als er uit de reacties blijkt dat anderen wel te spreken zijn (zoals jij nu bijvoorbeeld) over de leverancier dan kan er sprake zijn van een incidenteel geval. We discussiëren hier toch ook over ervaringen met diverse fietsonderdelen, lijkt mij hetzelfde.
Quote: Origineel geplaatst door Seven Hills op 12 Februari 2007
Naar mijn mening moeten dergelijke discussies hier juist wel plaatsvinden. Als er meerderen zijn die een slechte ervaring met een bepaalde zaak hebben, is dat een waarschuwing voor anderen. Als er uit de reacties blijkt dat anderen wel te spreken zijn (zoals jij nu bijvoorbeeld) over de leverancier dan kan er sprake zijn van een incidenteel geval.
Helemaal mee eens. Tyr W heeft 2x een minder goede ervaring gehad met HCS, terwijl veel anderen goede ervaringen hebben met diezelfde firma. Op basis van de info in deze topic wil ik best wel zaken doen met deze firma.
Naar mijn mening moeten dergelijke discussies hier juist wel plaatsvinden. Als er meerderen zijn die een slechte ervaring met een bepaalde zaak hebben, is dat een waarschuwing voor anderen. Als er uit de reacties blijkt dat anderen wel te spreken zijn (zoals jij nu bijvoorbeeld) over de leverancier dan kan er sprake zijn van een incidenteel geval.
Helemaal mee eens. Tyr W heeft 2x een minder goede ervaring gehad met HCS, terwijl veel anderen goede ervaringen hebben met diezelfde firma. Op basis van de info in deze topic wil ik best wel zaken doen met deze firma.
Quote: Origineel geplaatst door jandoedel op 14 Februari 2007
Ik ben ook blij dat deze discussie gevoerd is en op deze plaats. Ik plaatste het bericht niet uit rancune, maar om andere reacties te vragen. Doordat de meeste ervaringen wel positief zijn, zal ik het bedrijf bij anderen niet meer afraden.
Mij zijn ze echter wel kwijt als klant (toch een beetje rancune dus
Ik ben ook blij dat deze discussie gevoerd is en op deze plaats. Ik plaatste het bericht niet uit rancune, maar om andere reacties te vragen. Doordat de meeste ervaringen wel positief zijn, zal ik het bedrijf bij anderen niet meer afraden.
Mij zijn ze echter wel kwijt als klant (toch een beetje rancune dus
[quote="pinarellogek"]
Ik begrijp ook wel dat als er korting op de prijs gegeven wordt er geen extra's bij kunnen. Maar wees daar dan eerlijk over en scherm niet met gratis produkten. Dat is consumentenmisleiding.[/quote]
Bij Cardioshop.be een hartslagmeter gekocht nadat ik korting bedongen had EN de extra's erbij gekregen!
Ik begrijp ook wel dat als er korting op de prijs gegeven wordt er geen extra's bij kunnen. Maar wees daar dan eerlijk over en scherm niet met gratis produkten. Dat is consumentenmisleiding.[/quote]
Bij Cardioshop.be een hartslagmeter gekocht nadat ik korting bedongen had EN de extra's erbij gekregen!
Omdat meestal gereageerd word met slechte ervaringen, vandaar mijn positieve reactie.
Ten eerste een simpele, maar duidelijke en snelle website, alles met fotomateriaal van de produkten met een goede beschrijving en tot slot "wat bevind zich in de doos"!
ik heb 's-nachts een order geplaatst en betaald, ik kreeg direct een automatische bevestiging, de volgende dag een bevestiging dat de order wordt toegestuurd met tracking info! En een link zodat je simpel zonder getik je pakketje kunt volgen. Ik had voor dat ik overging tot bestelling gebeld, er wordt direct opgenomen, heel netjes te woord gestaan, De vraag werd direct begrepen en beantwoord, ze weten dus ook wat ze verkopen! Al met al een goede internet winkel, en als ik het goed begrijp zie ik op deze site ook een goede nazorg, dat is ook belangrijk,
Groet Bob
Ten eerste een simpele, maar duidelijke en snelle website, alles met fotomateriaal van de produkten met een goede beschrijving en tot slot "wat bevind zich in de doos"!
ik heb 's-nachts een order geplaatst en betaald, ik kreeg direct een automatische bevestiging, de volgende dag een bevestiging dat de order wordt toegestuurd met tracking info! En een link zodat je simpel zonder getik je pakketje kunt volgen. Ik had voor dat ik overging tot bestelling gebeld, er wordt direct opgenomen, heel netjes te woord gestaan, De vraag werd direct begrepen en beantwoord, ze weten dus ook wat ze verkopen! Al met al een goede internet winkel, en als ik het goed begrijp zie ik op deze site ook een goede nazorg, dat is ook belangrijk,
Groet Bob
Als je goed kijkt zie je dat dit topic uit 2007 stamt. Inmiddels is de situatie wel anders en zijn er eigenlijk alleen positieve reacties over deze website.
Ik ben wel blij dat je hier apart een account opent om dit te melden.
Ik ben wel blij dat je hier apart een account opent om dit te melden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nou, ik heb er geen account voor gemaakt en er ook goede ervaringen mee ! Ze hebben zelfs op mijn vraag of de de prijs van een Sigma ROX 10 GPS konden matchen met bike-componets.de dit gewoon gedaan (en door gratis verzendig zaten ze daar nog onder in totaal). Ook de Wahoo TICKR daar besteld, prima webshop vind ik
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24