Quote: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 25 April 2007
Ik heb de handgemaakte versie met 32 aerolite spaken in. Ik weeg 77 kilo en ze bollen super. Ik heb het hier al meermaals verkondigd, maar ik ben er dan ook tevreden van. Mijn vorige versie met Ambrosio Exellight velgen was iets stijver, maar ze wogen dan een 30 gram meer denk ik(wat trouwens totaal niet te voelen is). Ze zijn ook iets goedkoper en zeker even sterk. Ik zou zeggen gaan met die banaan en niet twijfelen.
Ook ik heb het probleem met de stickers, maar die zijn(zoals al gezegd) gratis te vervangen.
Het gaat trouwens over de 1450's
welke dt swiss wielen ???
-
- Forum-lid
Excuse me while I kiss the sky
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 25 April 2007
Ik heb zelf de RR1.1 en heb dit weekend mijn achter velg moeten achter laten bij mijn FM, waren scheurtjes in aan de nippels al voor de 3e maal. WorDT wel telkens vervangen onder garantie wat dat betreft mag ik niet klagen. Heb ook telkens problemen met de stickers die los komen
Ook hier net diezelfde problemen met een RR 1.1 velg. Stickers kwamen bijna direct los en na een 5000km was de velg overal om de nippel gescheurd.
Ik heb zelf de RR1.1 en heb dit weekend mijn achter velg moeten achter laten bij mijn FM, waren scheurtjes in aan de nippels al voor de 3e maal. WorDT wel telkens vervangen onder garantie wat dat betreft mag ik niet klagen. Heb ook telkens problemen met de stickers die los komen
Ook hier net diezelfde problemen met een RR 1.1 velg. Stickers kwamen bijna direct los en na een 5000km was de velg overal om de nippel gescheurd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De spaken zijn ook super. Dat een sticker van de velg af komt maak ik me persoonlijk niet zo druk om, die zou ik er toch al afgehaald hebben. Vooral toen de velgen net op de markt kwamen waren er wat meer problemen met scheurende velgen. Daarna zijn ze ietsje zwaarder geworden en de problemen een stuk minder geworden. Wat overigens wel een enorm pluspunt van DT Swiss is dat zij op de nippel gescheurde velgen vervangen en Codagex je met een Mavic velg lekker laat zitten en jouw zelf de schuld geeft van het scheuren.