Toerclub Maastricht e.o.
Voor maximaal 2-3 uur krijg je ook geen serieuze fietsers in het zadel.
crosspost van wielertoerist.nl:
Ooit was ik lid van een Maastrichtse tourclub, de Jokers in mijn geval. Maar dat was in een periode waar de meesten in die club al aan het afbouwen waren, het gezien hadden. Ik was nog vol in opbouw. Vandaar dat ik de Jokers na een paar jaar verruilde voor een landelijke club en daarnaast een Belgische licentie nam. Je kunt hier in de regio zeker individueel rijden. Er is zat mogelijk, vooral als je ook over de grenzen kijkt en zorgt dat je de Duitse, Vlaamse en Waalse kalender ook hebt.
crosspost van wielertoerist.nl:
Ooit was ik lid van een Maastrichtse tourclub, de Jokers in mijn geval. Maar dat was in een periode waar de meesten in die club al aan het afbouwen waren, het gezien hadden. Ik was nog vol in opbouw. Vandaar dat ik de Jokers na een paar jaar verruilde voor een landelijke club en daarnaast een Belgische licentie nam. Je kunt hier in de regio zeker individueel rijden. Er is zat mogelijk, vooral als je ook over de grenzen kijkt en zorgt dat je de Duitse, Vlaamse en Waalse kalender ook hebt.
[quote="Ultra_Ivo"]Voor maximaal 2-3 uur krijg je ook geen serieuze fietsers in het zadel. [/quote]
Als serieuze fietsers, zoals jij ze noemt, allemaal zo kleingeestig zouden zijn als jij, daar zou ik inderdaad niet mee willen fietsen. Ik weet wel beter en jij moet nog heel veel afleren.
Als serieuze fietsers, zoals jij ze noemt, allemaal zo kleingeestig zouden zijn als jij, daar zou ik inderdaad niet mee willen fietsen. Ik weet wel beter en jij moet nog heel veel afleren.
Beste regio-genoten,
Ik zal nog eens een poging wagen...
Is het een idee om met wat mensen van hier aanstaande zondag een mooie ronde te rijden. Idee is om een rondje van 'n uur of vijf te maken. Van Maastricht naar Bemelen dan vervolgens, Cadier en Keer, Bruisterbosch, Eckelrade, Moerslag, Visé, Richelle, Dalem, Val Dieu, Charneux, Aubel, St. MartensVoeren, De Planck, Teuven, Slenaken, Teuven, Sippenaeken, Terziet, Camerig, Gemmenich, Vaals, Vijlen, Camerig, Vijlen, Mechelen, Schweiberg, Gulpen, Ingber, IJzeren, Sibbe, Vilt om zo weer terug te keren in Maastricht.
Vertrek om 7 uur voor het Novotel in de wijk Scharn.
Wie o, wie rijdt er mee?
Wellicht tot zondag?!
p.s. Foto's maken doe ik wel vanaf het zadel Ik moet natuurlijk wel materiaal hebben voor 'm blog!
Ik zal nog eens een poging wagen...
Is het een idee om met wat mensen van hier aanstaande zondag een mooie ronde te rijden. Idee is om een rondje van 'n uur of vijf te maken. Van Maastricht naar Bemelen dan vervolgens, Cadier en Keer, Bruisterbosch, Eckelrade, Moerslag, Visé, Richelle, Dalem, Val Dieu, Charneux, Aubel, St. MartensVoeren, De Planck, Teuven, Slenaken, Teuven, Sippenaeken, Terziet, Camerig, Gemmenich, Vaals, Vijlen, Camerig, Vijlen, Mechelen, Schweiberg, Gulpen, Ingber, IJzeren, Sibbe, Vilt om zo weer terug te keren in Maastricht.
Wie o, wie rijdt er mee?
Wellicht tot zondag?!
p.s. Foto's maken doe ik wel vanaf het zadel Ik moet natuurlijk wel materiaal hebben voor 'm blog!
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="daPOKER"]Beste regio-genoten,
Wie o, wie rijdt er mee?
[/quote]
Pfffff, kan jij niet slapen of zo
Ik zal eens kijken of ik me erom 6:00 er uit krijg.....keep you posted.
Wie o, wie rijdt er mee?
[/quote]
Pfffff, kan jij niet slapen of zo
Ik zal eens kijken of ik me erom 6:00 er uit krijg.....keep you posted.
YFood !!!
Hahaha, 'k kan inderdaad niet slapen. ADHD heet dat. En daarbij heb ik - zoals je weet - een kleine en die wil 's middags met papa en mama nog naar het pannekoekenhuis e.d.
Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt.
Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt.
Voor de mooiste fiets-blog:
Om 7uur lig ik net in bed waarschijnlijk dus ik ga niet mee rijden.
Uur of 11 zal ik eens een uurtje of 4 gaan aangezien het mooi weer zou worden
Ik heb dan ook een voordeel dat ik geen vrouw en kind tevrede hoeft te houden
Uur of 11 zal ik eens een uurtje of 4 gaan aangezien het mooi weer zou worden
Ik heb dan ook een voordeel dat ik geen vrouw en kind tevrede hoeft te houden
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
[quote="daPOKER"]
Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt. [/quote]
Onder de douche voor je 5 uur gaat trainen?? Dat doe ik liever erna
Ik ga trouwens ook wel een keer mee. Woon in Veldwezelt, vlakbij Maastricht.
Ik hou me aanbevolen voor een woensdagavond rit (aangezien ik 7uur wat vroegjes vind in het weekend ) Over 2 weken gaan de klokken vooruit, dus....
Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt. [/quote]
Onder de douche voor je 5 uur gaat trainen?? Dat doe ik liever erna
Ik ga trouwens ook wel een keer mee. Woon in Veldwezelt, vlakbij Maastricht.
Ik hou me aanbevolen voor een woensdagavond rit (aangezien ik 7uur wat vroegjes vind in het weekend ) Over 2 weken gaan de klokken vooruit, dus....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Ultra_Ivo"]kijk dan eerste eens naar de neerbuigenede ooon over fotoos willen maken en terrasje pikken in je eigen post. Spiegels doen soms pijn.[/quote]
Ik vermeld alleen de feiten! Ja, zo willen heel veel mensen fietsen! Neerbuigend? Het neerbuigende zit in JOUW hoofd.
Ik vermeld alleen de feiten! Ja, zo willen heel veel mensen fietsen! Neerbuigend? Het neerbuigende zit in JOUW hoofd.
Ik wil zondag ook zeker gaan fietsen, maar om 7 uur gaat het inderdaad niet lukken! Ik zit namelijk precies met het omgekeerde: Ik heb de kleine alleen dit weekend, en die kan zondag wel naar Oma, dat vindt ze geweldig, maar niet om 6 uur 's ochtends Een uur of 10 vertrekken vind ik prima, dus als er nog liefhebbers zijn voor een later tijdstip: let me know!
Groet,
Koen.
Groet,
Koen.