bedankt voor de snelle reacties. ik herken in mijn fiets (gazelle spn) echter niet de omschrijving van de padjes en de geponagelde systemen, bij mijn fiets is de steun in een (1) stuk aan het frame vast.
ik hoop eigenlijk heel stilletjes dat een alu-frame gelast kan worden (?) ik bedoel: het zal toch niet zo zijn dat door het afbreken van deze steun het frame niets meer waard is?
ben net nog bij getuigen van mijn valpartij geweest, helaas kan niemand mij vertellen van wie de overstekende poes was...ben ik lekker mee, fiets stuk, kleding stuk en die verwende poes zit thuis tevreden knorrend bij z'n bakkie kattevoer!
Steun voorderailleur kapot
Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 20 Februari 2007
Tegenwoordig hebben veel frames een vervangbaar achterpad, juist voor dit soort gevallen. Ga gewoon even langs je fm of bel even, lijkt mij dat zo'n nieuwe fiets wel zo'n vervangbaar pad heeft....
ik heb net de FM aan de lijn gehad, die wist te vertellen dat de Gazelle SPN een vervangbaar achterpad heeft. ik ben nog even naar de schuur gestrompeld en zag na het weghalen van het achterwiel inderdaad dat het achterpadje met twee inbusschroefjes vastzit!! dit betekend dus heel goed nieuws! nou alleen nog hopen dat het frame nog een beetje recht staat.
bleubird1, wezep en does, erg bedankt voor de (snelle) reacties!!
Tegenwoordig hebben veel frames een vervangbaar achterpad, juist voor dit soort gevallen. Ga gewoon even langs je fm of bel even, lijkt mij dat zo'n nieuwe fiets wel zo'n vervangbaar pad heeft....
ik heb net de FM aan de lijn gehad, die wist te vertellen dat de Gazelle SPN een vervangbaar achterpad heeft. ik ben nog even naar de schuur gestrompeld en zag na het weghalen van het achterwiel inderdaad dat het achterpadje met twee inbusschroefjes vastzit!! dit betekend dus heel goed nieuws! nou alleen nog hopen dat het frame nog een beetje recht staat.
bleubird1, wezep en does, erg bedankt voor de (snelle) reacties!!
ik rem nooit meer voor dieren!!
oeps, ik dacht dat ook dit geval over een voorderailleur ging...
Mooi dat je fiets weer in orde gemaakt kan worden. Achterpadden zijn inderdaad eenvoudig te vervangen in de meeste gevallen. Jammer van die poes, maar dan valt alles toch nog mee.
Mooi dat je fiets weer in orde gemaakt kan worden. Achterpadden zijn inderdaad eenvoudig te vervangen in de meeste gevallen. Jammer van die poes, maar dan valt alles toch nog mee.