Quote: Origineel geplaatst door janus360 op 15 Januari 2007
kan iemand mij advies geven over welke tandwielen ik nodig heb, normaal rij ik op het platte land maar ik wil de limburgse heuvels gaan beklimmen.Ik weeg ongeveer 95kg...
Kijk een naar onderstaande link, en alles wordt je duidelijk!
http://www.wielersportinfo.nl/trapfrequentie.htm
groeten
versnellingen
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
kan iemand zeggen wat die 'low-end' groepen zijn?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ga jij dan eens lezen voordat je uitspraken doet?
Hij fietst 2000 km in de bergen met bagage, lijkt me wel zo verstandig om dan je zaakjes netjes op orde te hebben qua materiaal. Een fiets van €2k is echt nergens voor nodig, maar ik zou ten aller tijde adviseren om nog even door te sparen zodat je een fiets met een 105 groep en fatsoenlijke wielen kunt kopen.
Hij fietst 2000 km in de bergen met bagage, lijkt me wel zo verstandig om dan je zaakjes netjes op orde te hebben qua materiaal. Een fiets van €2k is echt nergens voor nodig, maar ik zou ten aller tijde adviseren om nog even door te sparen zodat je een fiets met een 105 groep en fatsoenlijke wielen kunt kopen.
dankjewel amclassic-fan,
leuk dat er nog mensen zijn die zich niet te goed voelen om aan een leek uitleg te verschaffen.
Binnen een week of 2 gaat de FM de nieuwe prijzen krijgen voor een 105 te berekenen...hopen dat het niet teveel is.
leuk dat er nog mensen zijn die zich niet te goed voelen om aan een leek uitleg te verschaffen.
Binnen een week of 2 gaat de FM de nieuwe prijzen krijgen voor een 105 te berekenen...hopen dat het niet teveel is.