Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

nieuwe wielen voor trek 1400 t

_balenbc2_
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 jan 2007 20:07

_balenbc2_ 13 jan 2007 22:54

Quoten: Origineel geplaatst door Taz81 op 11 Januari 2007


Ik wil een nieuwe trek 1400 T 2007 gaan kopen. alleen zitten er onder deze fiets standaard bontrager select wielen bij. Nu wil ik graag weten welke wielen ik er beter onder kan laten zetten omdat ik van verschillende kanten hoor dat deze wielen niet zullen voldoen. het liefst wil ik er niet te veel extra aan uitgeven omdat ik de rustig wil oppakken.
Ik ben zelf 95Kg schoon aan de haak, dit schijnt vooral het probleem te zijn bij deze wielen.
wie o wie heeft een tip voor mij (winkels, prijzen en types zijn erg welkom :-) )

als je bij bontrager wilt blijve zijn de bontrager race lite tot race xxx lite zeer goed. natuurlijk de race xxx lite worden al wel zeer kostelijk maar de race lite zijn zeer stevig en van kwaliteit zijn het ook zeer goede wielen. ik rij namelijk wedstrijden en dit zijn mijn reserve wielen en ik ben er heel tevreden over

vitser
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:30

vitser 24 jan 2007 22:19

Quoten: Origineel geplaatst door *balenbc2* op 13 Januari 2007


 als je bij bontrager wilt blijve zijn de bontrager race lite tot race xxx lite zeer goed. natuurlijk de race xxx lite worden al wel zeer kostelijk maar de race lite zijn zeer stevig en van kwaliteit zijn het ook zeer goede wielen. ik rij namelijk wedstrijden en dit zijn mijn reserve wielen en ik ben er heel tevreden over

mee akkoord, heb momenteel trek 1000 die intussen (qua materiaal) omgebouwd is tot een madone (full ultegra, zadelpen/stuurpen bontrager x lite, san marco zadel) inclusief race lite wielen, 10 keer beter dan de selects, veel stijver en zien er fantastisch uit

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 24 jan 2007 23:01

CXP33 zijn inderdaad bomb proof. Bij m'n vorige fiets 3 jaar op gereden zonder problemen, heb dr nu ook weer een setje bijgehaald voor in de winter!

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 26 jan 2007 15:23

geen nieuwe wieln ben net wat zwaarder als U (?) en ze voldoen nog prima. rijd er nu 2 jaar op
No I'm not big headed my head is just big

Plaats reactie