Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Duell

sting
Forum-lid

sting 31 dec 2007 18:07

Jan zit volgens mijn informatie idd toch in Baarle Nassau, bouwt nog frames en runt ook café de Pomp. Druk baasje dus.
Verkoop van Duell gaat volgens mij (uitsluitend?) via Van Herwerden en aanverwante dealers zoals Azzurri.

Ik heb (een beetje) een zwak voor staal, maar Van Dalen doet er ook zonder bevooroordeeld te zijn best goede dingen mee. Mooi TIG gelast, fraaie geometrie en het spuitwerk van broer Brady mag er zeker wezen, zie de Duell Vogue.
De gebruikte buizensets van Dedacciai zijn niet zwaar. Ja, tegen het karton van een Scott Addict of Storck Fascenario kan het niet op, maar dat moet je ook niet in stalen fietsen zoeken. En dan nog is met een stalen frame een heel lichte fiets mogelijk.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 31 dec 2007 19:43

[quote="Sting"]Jan zit volgens mijn informatie idd toch in Baarle Nassau, bouwt nog frames en runt ook café de Pomp. Druk baasje dus.
Verkoop van Duell gaat volgens mij (uitsluitend?) via Van Herwerden en aanverwante dealers zoals Azzurri.

Ik heb (een beetje) een zwak voor staal, maar Van Dalen doet er ook zonder bevooroordeeld te zijn best goede dingen mee. Mooi TIG gelast, fraaie geometrie en het spuitwerk van broer Brady mag er zeker wezen, zie de Duell Vogue.
De gebruikte buizensets van Dedacciai zijn niet zwaar. Ja, tegen het karton van een Scott Addict of Storck Fascenario kan het niet op, maar dat moet je ook niet in stalen fietsen zoeken. En dan nog is met een stalen frame een heel lichte fiets mogelijk.[/quote]

Klopt! Jan is tegenwoordig ook kroegbaas. Hij heeft vriendje Teun van Vliets cafe overgenomen. Tja, druk baasje, dat klopt wel, maar de omzet in staal zal ook een heel stuk minder zijn geworden de afgelopen jaren.
Neemt niet weg dat ik nog steeds een zwak hebben voor deze licht stalen frames!
Kijk maar straks in het janurai nr. naar de Voque staal. Supermooi frame met dito waarden. En prachtig (outline!) spuitwerk van broertje Brady!
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie