Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

FIETS januari

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 07 jan 2007 21:30

Heb ik trouwens iets gemist, of heeft het wel ergens gestaan, dat de fiets tegenwoordig met de post komt. Kreeg hem dus nu ook op zaterdag. Verder nog niet echt gelezen want nog geen tijd gehad dit weekend.

leocuypers
Forum-lid

Gebruikersavatar leocuypers 07 jan 2007 22:19

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 07 Januari 2007

Heb ik trouwens iets gemist, of heeft het wel ergens gestaan, dat de fiets tegenwoordig met de post komt. Kreeg hem dus nu ook op zaterdag. Verder nog niet echt gelezen want nog geen tijd gehad dit weekend.

Klopt, ik krijg hem gelukkig ook met de post sinds 2 nummers, want mediaexpres kwam echt laat op de zaterdag en op het laatst viel ie op maandag na 16:00 uur in de bus 

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jan 2007 23:09

Bij m'n ouders krijgen we hem ook met de post sinds een maand of 2. Hoe ik hem hier zelf krijg weet ik eigenlijk niet eens.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 08 jan 2007 00:15

Quote: Origineel geplaatst door rombaft op 07 Januari 2007
was het reefds vergeten, de dag van vandaag mag je je mening niet meer kwijt want je bent direct een idioot zonder respect.

Van mij mag je je mening geven, daar is idd dit topic voor. Doe ik zelf ook als ik het tegen vind vallen. Maar de redactie voor Fiets-mietjes uitmaken is wel een gebrek aan respect!! Ik noem jou toch ook geen debiele analfabeet omdat je structureel hoofdletters weigert te gebruiken in je posts?

En ik had je al een voorbeeld gegeven, de spatbordentest ;)
Less is bore

selespeed
Forum-lid

selespeed 08 jan 2007 12:11

Hi,
Ik heb me na de Kerst op Fiets geabonneerd en wat ik gisteren bij een vriend van me te zien kreeg vond ik super. Kan niet wachten tot het 1e exemplaar in mijn brievenbus valt.
C ya,
Roy.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3

_pfw_
Forum-lid

_pfw_ 08 jan 2007 23:59

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 07 Januari 2007

Quote: Origineel geplaatst door rombaft op 07 Januari 2007

was het reefds vergeten, de dag van vandaag mag je je mening niet meer kwijt want je bent direct een idioot zonder respect.

Van mij mag je je mening geven, daar is idd dit topic voor. Doe ik zelf ook als ik het tegen vind vallen. Maar de redactie voor Fiets-mietjes uitmaken is wel een gebrek aan respect!! Ik noem jou toch ook geen debiele analfabeet omdat je structureel hoofdletters weigert te gebruiken in je posts?En ik had je al een voorbeeld gegeven, de spatbordentest ;)

Nee, voor mietjes toch, geen fiets-mietjes? Niet dat het veel verschil zal maken.
Ik vind het nou niet echt direct een gebrek aan respect. Zo erg is het woord 'mietjes' toch niet?
miet·je (het ~, ~s)

1 [inf.] nicht, homofiel
2 [inf.] bangerd
Zo erg is het dus niet. Hij bedoeld gewoon dat hij denk dat ze een beetje bang zijn om heel harde standpunten in te nemen.
Ik denk dat het in veel gevallen gewoon vage materie is. Simpele zaken als spatbordjes zijn toch veel makkelijker te beoordelen.
Als je een fiets helemaal af wil schieten, kom je toch al snel bij veel meer factoren uit, waaronder ook een aantal subjectieve. Dat maakt het heel moeilijk om hard te oordelen.

pariscarbon
Forum-lid

pariscarbon 09 jan 2007 00:19

Zelf lees ik een behoorlijk groot aantal bladen (heb domweg naast het fietsen niets beters te doen) wat mij wel opvalt is dat de Duitse bladen vaak veel uitgebreidere testen hebben dan Fiets. Kijk bijvoorbeeld eens naar een wielen test, dit is veel, en veel uitgebreider dan de wielentest past in Fiets.  Ook de aantallen geteste fietsen is veel groter dan in Fiets, Al vind ik dat in de Duitse bladen met merk Caynon altijd als beste uit de bus komt????
Ben het wel eens met de opmerking over de Shimano/Campa/Sram test, deze was wel heel erg oppervlakking, is ook wel afhankelijk van de redacteur hoe kritisch hij/zij is. Verder kijk ik elke maand weer naar de fiets uit, en baal dat hij nu met de post komt, krijg ik hem een dag later.

Pinarello wint toch de tour

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 09 jan 2007 13:36

Ik vond bij het openslaan de uitslag van die poll "Heb jij EHBO-spullen bij" met als mogelijk antwoord "Alleen een pleister" wel om te lachen. Daar heb je wat aan als je over het asfalt schraapt
Mijn fiets is bezeten!

rombaft
Forum-lid

rombaft 09 jan 2007 13:55

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 09 Januari 2007

Ik vond bij het openslaan de uitslag van die poll "Heb jij EHBO-spullen bij" met als mogelijk antwoord "Alleen een pleister" wel om te lachen. Daar heb je wat aan als je over het asfalt schraapt

lol, die pleister dient dan waarschijnlijk ook alleen maar om op je onderlip te plakken (tegen het trillen, ha)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 10 jan 2007 14:00

De grootste blunder in dit nummer kwam van de firma Lorini.
Termen als EPS en 300 DPI zegt die firma kennelijk weinig. Volgens mij hebben ze een .JPG'je van 300 kb als advertentiemateriaal aangeleverd.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 10 jan 2007 14:12

Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 09 Januari 2007

Idd, het soort verwondingen waar je met een EHBO-kitje wat aan kunt doen overleef je sowieso wel, en als het écht erg is dan heb je aan die 3 pleisters ook niks meer
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 10 jan 2007 14:59

Ik vond dit exemplaar van Fiets weer eens prima leesvoer, misschien heb ik (na meer dan 20 jaar) toch m'n abonnement te vroeg opgezegd...
Ben wel akkoord dat de merkentest (Campa-Shim-Sram) een gemiste kans is. Iedereen die wat van fietsen weet en een nieuwe afmontage zoekt is hiermee bezig en dan slaagt Fiets erin om er zo'n mager artikeltje van te maken. Natuurlijk is de uitkomst grotendeels subjectief maar is dat een reden om de echt relevante info voor te behouden voor de website ? Spijtig.

Plaats reactie