Met SRAM shifters kun je je voorderailleur ook een halverwege twee bladen zetten waardoor de ketting bij een hele schuine kettinglijn niet aanloopt. Ikzelf doe dat nogwel eens in wedstrijden waar ik soms op korte stukken met een (hele) schuine kettinglijn rijd (32-12 ipv 44-16) omdat er bijv. kort daarna een heel stijl klimmetje komt en dan schakel je sneller naar het gewenste kleinere verzet op basis van 32.
Ik doe dit overigens i.c.m. een XTR voor derailleur.
Opbouw Van Nicholas Zion
Aan de reactie van AMclassic-fan is weinig toe te voegen.
Voor de vork kan je eventueel ook de SID World Cup 2005 overwegen, Salden kan deze nieuw leveren voor 449€.
Deze vork zal naar mijn mening iig optisch gezien beter doen bij een titanium frame, kleur en materiaal vorkpoten is anders dan bij de Team en de Race.
Voor de vork kan je eventueel ook de SID World Cup 2005 overwegen, Salden kan deze nieuw leveren voor 449€.
Deze vork zal naar mijn mening iig optisch gezien beter doen bij een titanium frame, kleur en materiaal vorkpoten is anders dan bij de Team en de Race.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Quote: Origineel geplaatst door spietpiet op 17 Januari 2007
Aan de reactie van AMclassic-fan is weinig toe te voegen.
Voor de vork kan je eventueel ook de SID World Cup 2005 overwegen, Salden kan deze nieuw leveren voor 449€.
Deze vork zal naar mijn mening iig optisch gezien beter doen bij een titanium frame, kleur en materiaal vorkpoten is anders dan bij de Team en de Race.
Ziet er inderdaad mooi uit. Wat is het verschil (afgezien van de prijs) met 2007 versie van de World Cup?
Aan de reactie van AMclassic-fan is weinig toe te voegen.
Voor de vork kan je eventueel ook de SID World Cup 2005 overwegen, Salden kan deze nieuw leveren voor 449€.
Deze vork zal naar mijn mening iig optisch gezien beter doen bij een titanium frame, kleur en materiaal vorkpoten is anders dan bij de Team en de Race.
Ziet er inderdaad mooi uit. Wat is het verschil (afgezien van de prijs) met 2007 versie van de World Cup?
What makes the boat go faster?
Voor de wielen was je er al uit, maar toch even er overweging...
Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 17 Januari 2007
Voor de wielen was je er al uit, maar toch even er overweging...Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
Tsja, heb ik ook verlekkerd naar zitten kijken maar het budget is op . Hoe mooi ze ook zijn.
Voor de wielen was je er al uit, maar toch even er overweging...Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
Tsja, heb ik ook verlekkerd naar zitten kijken maar het budget is op . Hoe mooi ze ook zijn.
What makes the boat go faster?
De 2005 heeft Pure Damping met remote lock out en de 2007 heeft Motion Control met remote lock out. Bij de 2005 is het technisch gezien een eenvoudiger systeem.
De 2005 heeft een harde lock out, bij de 2007 is het geen echte lockout maar de demping wordt echt een heel stuk harder wanneer je hem "lockt". Deze hardheid is wel instelbaar.
De 2005 heeft Easton EA70 taperwall upper tubes with slippery silver.( past denk ik beter bij jou frame).
De 2007 heeft 7000 Series Taper Wall Aluminum Upper tubes met een soort nitride coating ( vergeef me de precieze omschrijving).
De 2005 weegt rond de 1300 gram, de 2007 rond de 1400gram
De 2005 heeft een harde lock out, bij de 2007 is het geen echte lockout maar de demping wordt echt een heel stuk harder wanneer je hem "lockt". Deze hardheid is wel instelbaar.
De 2005 heeft Easton EA70 taperwall upper tubes with slippery silver.( past denk ik beter bij jou frame).
De 2007 heeft 7000 Series Taper Wall Aluminum Upper tubes met een soort nitride coating ( vergeef me de precieze omschrijving).
De 2005 weegt rond de 1300 gram, de 2007 rond de 1400gram
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 17 Januari 2007
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 17 Januari 2007
Voor de wielen was je er al uit, maar toch even er overweging...
Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
Tsja, heb ik ook verlekkerd naar zitten kijken maar het budget is op . Hoe mooi ze ook zijn.
Tja, het houdt een keer op. Leuk om in de planning te houden voor een latere upgrade.
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 17 Januari 2007
Voor de wielen was je er al uit, maar toch even er overweging...
Bij een (titanium) frame met bovengenoemde onderdelen horen naar mijn mening ook een paar Chris King naven. Niet te zwaar en quasi-onverslijtbaar. Ze klinken ook net even anders .
Tsja, heb ik ook verlekkerd naar zitten kijken maar het budget is op . Hoe mooi ze ook zijn.
Tja, het houdt een keer op. Leuk om in de planning te houden voor een latere upgrade.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.