Zever____________________4ReinVanDeWouw___________2 ThijsThijs_________________1Remon@_________________1Swind____________________1Diogenes_________________1Kuiper____________________1 Znowwhite________________1Aspin1980_________________1
Heerlijk, je eerste ritje van het jaar, slechts 16 km naar het werk. En ja hoor, op 15 km.....
P.S. @Znowwhite: ik vermoed dat jij net zo zat te klooien als ik om met 'Enter' 1 regel naar beneden te gaan ipv 2.... Bij mij bleek 'Shift+Enter' te werken! Nu nog iemand die mij kan uitleggen hoe ik al die getalletjes mooi onder elkaar krijg... Anyone?
Lekke bandenstand 2007
Zever____________________4ReinVanDeWouw___________2 Aspin1980________________2ThijsThijs_________________1Remon@_________________1Swind____________________1Diogenes_________________1Kuiper____________________1 Znowwhite________________1
Gisteren naar het werk heen en weer, en ja hoor, weer aan de beurt. 70 km gereden dit jaar en 2 lekke banden. Hoop niet dat ik dit gemiddelde ga volhouden dit jaar.....
Gisteren naar het werk heen en weer, en ja hoor, weer aan de beurt. 70 km gereden dit jaar en 2 lekke banden. Hoop niet dat ik dit gemiddelde ga volhouden dit jaar.....
Zever___________________4
ReinVanDeWouw___________2
Aspin1980_______________2
.Jeroen.________________2
ThijsThijs______________1
Remon@__________________1
Swind___________________1
Diogenes________________1
Kuiper__________________1
Znowwhite_______________1
Afgelopen zondag. Bij het gemeente huis op de oude atb.
Trapje op, Trapje af, trap op. Voor + Achter band lek
terug lopen
ReinVanDeWouw___________2
Aspin1980_______________2
.Jeroen.________________2
ThijsThijs______________1
Remon@__________________1
Swind___________________1
Diogenes________________1
Kuiper__________________1
Znowwhite_______________1
Afgelopen zondag. Bij het gemeente huis op de oude atb.
Trapje op, Trapje af, trap op. Voor + Achter band lek
terug lopen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Zever___________________4ReinVanDeWouw___________2Aspin1980_______________2.Jeroen.________________2ThijsThijs______________1Remon@__________________1Swind___________________1Diogenes________________1Kuiper__________________1Znowwhite_______________1Robbebopper_____________1
Binnen twee weken nadat ik mijn Schwalbe Stelvio heb vervangen door Continental grand prix. Met die Schwalbes heb ik 6000 km gereden zonder lekke band. Jullie kunnen wel raden wat mij eerst komende aankoop is.
Binnen twee weken nadat ik mijn Schwalbe Stelvio heb vervangen door Continental grand prix. Met die Schwalbes heb ik 6000 km gereden zonder lekke band. Jullie kunnen wel raden wat mij eerst komende aankoop is.
Wat krijgt de winnaar van vorig jaar eigenlijk?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zever___________________4ReinVanDeWouw___________2Aspin1980_______________2.Jeroen.________________2davey_________________2
ThijsThijs______________1Remon@__________________1Swind___________________1Diogenes________________1Kuiper__________________1Znowwhite_______________1Robbebopper_____________1
vandaag na 3km pssst, 5 km later psssst
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Knots op 22 Januari 2007
Hoe noemen ze ook alweer zoiets..?
Snake bite? (hoewel je dan eigenlijk 2 gaatjes bij elkaar moet zien)
Of bedoel je meer iets in de trend van "het ongeluk over je afroepen", "de goden verzoeken".
Hoe noemen ze ook alweer zoiets..?
Snake bite? (hoewel je dan eigenlijk 2 gaatjes bij elkaar moet zien)
Of bedoel je meer iets in de trend van "het ongeluk over je afroepen", "de goden verzoeken".
Mijn fiets is bezeten!
Gazelle________________6
ReinVanDeWouw___________2Aspin1980_______________2.Jeroen.________________2davey_________________2ThijsThijs______________1Remon@__________________1Swind___________________1Diogenes________________1Kuiper__________________1Znowwhite_______________1Robbebopper_____________1Knots___________________1Pedal Pusher____________1
als ik eerlijk ben eigenlijk 5 want het laatste lek ontstond precies aan de rand van een "pleister" Band maar helemaal vervangen.
ReinVanDeWouw___________2Aspin1980_______________2.Jeroen.________________2davey_________________2ThijsThijs______________1Remon@__________________1Swind___________________1Diogenes________________1Kuiper__________________1Znowwhite_______________1Robbebopper_____________1Knots___________________1Pedal Pusher____________1
als ik eerlijk ben eigenlijk 5 want het laatste lek ontstond precies aan de rand van een "pleister" Band maar helemaal vervangen.
\'n fietser is NIET vogelvrij