Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

wielhoezen - vergelijking

sjezer
Forum-lid

sjezer 26 dec 2006 13:55

Om de topic iets uit te breiden: heeft iemand tips betreffende tassen om fietsen in te vervoeren? Ben namelijk op zoek naar een relatief goedkope tas.

casran
Forum-lid HC

casran 26 dec 2006 14:13

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 26 December 2006

Om de topic iets uit te breiden: heeft iemand tips betreffende tassen om fietsen in te vervoeren? Ben namelijk op zoek naar een relatief goedkope tas.

Ik ga bij mijn ploeg eens navragen welke ze daar gebruiken. Tenslotte gaan ze toch met een hele ploeg naar de States eind januari.Wat ik ook al hoorde is dat het vaak veilig genoeg is om je fiets goed te verpakken in een grote karton doos; het luchthavenpersoneel behandelt dit ook met de nodige zorg. Gewoon rechtstreeks zoiets:

Maar als je echt veel wil uitleggen daarentegen:

... of de Giant bike case die de T-Mobile renners krijgen: http://www.adamhansen.com/index.php?pn= ... iews_id=11
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sjezer
Forum-lid

sjezer 26 dec 2006 14:16

Nee, geen hardcase (zie mijn aangepaste post). Ik wil alleen de fiets op een hotelkamer kunnen zetten, geen luchttransport. In het verleden zijn in een hotel ooit 15 fietsen gestolen van clubgenoten (in 1 kraak). Vanaf dat moment slapen fietsen ook op de kamer...

Plaats reactie