Alles over vakanties op én met de fiets

Ingeloot voor de Maratona di Dolomiti!

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 24 nov 2006 18:39

Heb ik nog een vraag aan de die-hard deelnemers:
Het wordt mijn eerste Maratona. Nou begreep ik van vrienden dat het eerste stuk 'file-rijden' is. Nou heb ik 2 jaar geleden de Marmotte gefietst, waar ik als 3500e startte en op de Croix de Fer meer dan 2000 man in moest halen. Dat was misschien niet overal ideaal fietsen, maar wel te doen. Van die vrienden begreep ik echter dat inhalen tijdens de Dolomietenmaraton het 1e stuk vrijwel onmogelijk is. Ik hou wel van een stukkie doorrijden, dus dat zou wel jammer zijn.
-Hebben meer mensen zulke ervaringen?-Of, zijn er mogelijkheden om aan een laag startnummer te komen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

pinarello
Forum-lid

pinarello 24 nov 2006 19:54

Quote: Origineel geplaatst door 53x11 op 24 November 2006
Heb ik nog een vraag aan de die-hard deelnemers:Het wordt mijn eerste Maratona. Nou begreep ik van vrienden dat het eerste stuk 'file-rijden' is. Nou heb ik 2 jaar geleden de Marmotte gefietst, waar ik als 3500e startte en op de Croix de Fer meer dan 2000 man in moest halen. Dat was misschien niet overal ideaal fietsen, maar wel te doen. Van die vrienden begreep ik echter dat inhalen tijdens de Dolomietenmaraton het 1e stuk vrijwel onmogelijk is. Ik hou wel van een stukkie doorrijden, dus dat zou wel jammer zijn. -Hebben meer mensen zulke ervaringen?
-Of, zijn er mogelijkheden om aan een laag startnummer te komen?

Het is wel wat druk maar ook afhankelijk in welke groep(1 t/m 4) je start. Hoe later je start hoe drukker. Een laag startnummer moet je verdienen dwz onder een bepaalde tijd rijden(zie www.maratona.it voor de tijden). Maar daar heb je pas wat aan als je het volgende jaar weer meedoet

gast
Forum-lid

gast 24 nov 2006 22:37

Het is wel druk, je hebt daar ook wel wat last van, maar het is onzin om te stellen dat je niet in kan halen. De eerste keer campolongo is wel echt druk. Dus wat slalommen. Je komt er echt wel langs hoor. Op de Pordoi (de tweede klim) kun je eigenlijk al zonder echte hinder doorfietsen.

colnagog
Forum-lid

colnagog 25 nov 2006 18:29

Heb ik ook begrepen.
Colnago/G   Doet MM travel niet weer een dergelijke reis ?

Ja, MM gaat ook weer alleen nu een dag langer!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

colnagog
Forum-lid

colnagog 26 nov 2006 11:10

Quoten: Origineel geplaatst door willeke op 23 November 2006

nou ik ben dus uitgeloot met nog een vriend en zijn vrouw dus wij zijn breid om startbewijzen over te nemen van mensen die bijvoorbaat al niet gaan we wachten af in spanning .

Mail maar kan mss nog wat regelen.

gast
Forum-lid

gast 26 nov 2006 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 26 November 2006

nou ik ben dus uitgeloot met nog een vriend en zijn vrouw dus wij zijn breid om startbewijzen over te nemen van mensen die bijvoorbaat al niet gaan we wachten af in spanning .

Lever je er ook paspoorten bij?

chrisw
Forum-lid

chrisw 27 nov 2006 11:50

Volgens mij kan dat prima. Staat ook op de website. Kan wel alleen van mensen die zich reeds volledig ingeschreven hebben. Je kunt via de mail bij de organisatie daarna de namen nog veranderen. Doe dit wel correct, want ze vragen om een legitimatie bij de start!
Zie ook de tekst hieronder van hun website:
12 Replacements and cancellations: Replacements are possible within the same team among participants that have already completed their registration. Replacements can be made until 6th June 2007. Fidelty members, participants that already transferred the registration from 2006 and participants admitted to the race because not drawn in 2005 and 2006 editions cannot be replaced. Any extensions of the closing date of the replacements will be notified on the website. Those unable to participate are not entitled to any reimbursement of their fee. If a withdrawal is announced before 21.06.2007 (postmark, fax or e-mail date is relevant), the enrolment can be transferred to 2008.

colnagog
Forum-lid

colnagog 27 nov 2006 21:34

Quoten: Origineel geplaatst door gast op 26 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 26 November 2006

Lever je er ook paspoorten bij?

Je bent illegaal??

gast
Forum-lid

gast 27 nov 2006 21:52

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 27 November 2006

Je bent illegaal??

nee
Ik neem mijn woorden terug. Excuus. Men controleert bij het ophalen je paspoort. Vandaar dat ik dat zei. Maar ik zie aan de vorige posting dat het wel mogelijk is om eea om te zetten. Ik wist niet beter dan dat dit helemaal niet kon.

dutchymarc
Forum-lid

dutchymarc 28 nov 2006 19:36

Quoten: Origineel geplaatst door gast op 27 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 27 November 2006

Je bent illegaal??

nee
Ik neem mijn woorden terug. Excuus. Men controleert bij het ophalen je paspoort. Vandaar dat ik dat zei. Maar ik zie aan de vorige posting dat het wel mogelijk is om eea om te zetten. Ik wist niet beter dan dat dit helemaal niet kon.

Op mijn site heb ik een lijst met alle ingelote landgenoten samengesteld:
http://members.chello.nl/m.breukers2/
Zelf ben ik ook 1 van de gelukkigen!

Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.

colnagog
Forum-lid

colnagog 28 nov 2006 22:03

Speric ga jij ook met MM mee? Voor de liefhebbers er zijn nog zes kaarten beschikbaar.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 nov 2006 00:33

Er doen twee mensen mee die mijn naam hebben zie ik nu

Plaats reactie