Quoten: Origineel geplaatst door kristofw op 05 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door eef* op 05 November 2006
jaja, eerstejaarsjunior , welke categorie rijd jij?
2de jaars nieuwelingen, volgend seizoen.
dan rijd je bij mij, ik ben word ook 2ejaars,
ik rijd ook op een damocles mijn vorige is gescheurd,heb een nieuwe gehad 1 van 2007 miss dat die niet scheurt1750 is niet veel,ik zou ook een fiets van de ploeg kunnen kopen 600 euro voor full carbon frame maar ik rijd dan een splinternieuwe damocles, maar voor jou, ik zou het wel doen
Ridley Damocles
@ davey: ik denk dat ik je wel al eens gezien heb op de koers, aangezien je fiets, want zovele hebben geen damocles met jouw kleuren kvind die kleuren trouwens wel mooi en dan nog eens met die cosmics erin
Je komt soms toch ook naar de Belgische wedstrijden e?
Je komt soms toch ook naar de Belgische wedstrijden e?
ja ik kom idd wel eens in belgie, ene dag in nl volgende dag in be.
en in het voorjaar, komt ik ook vaak rijden daar,maar ik hoop dat dat zo blijft met mijn fiets, dat je die neit vaak ziet, ik heb hem iig nog bij niemand anders gezien,en die cosmics, ik wil graag andere, en deze dan houden als reserve en trainingswielen ofzo
en in het voorjaar, komt ik ook vaak rijden daar,maar ik hoop dat dat zo blijft met mijn fiets, dat je die neit vaak ziet, ik heb hem iig nog bij niemand anders gezien,en die cosmics, ik wil graag andere, en deze dan houden als reserve en trainingswielen ofzo