Fout in wielentest Fiets november
Edit bovenstaande post: Had moeten zijn... dat je 'denkt' Vista SL in te tikken, terwijl je in werkelijkheid Circuit inklopt. Maar goed, vermoedelijk zullen de auteur en de wielentester niet dezelfe persoon zijn. En ja, dan zal het wel een communicatiefoutje betreffen. De Circuit is waarschijnlijk getest, en de auteur heeft er een ander labeltje aangehangen. Wel jammer overigens. Zelf rij ik ook met de Vista SL, en was daarom benieuwd of mijn tevredenheid over deze wielen cijfermatig ondersteund zou worden.
Overigens kun je de Easton Circuits met een beetje zoeken voor eur 339 euro ex verzenden kopen; kom je al met al toch uit op een prijs van eur 349 (de adviesprijs van de Vista's)...en zo klopt het dan toch een beetje.
Ik rijd zelf met de Circuits naar volle tevredenheid. En heb geen abonnement meer op de Fiets, ook naar volle tevredenheid.
Ik rijd zelf met de Circuits naar volle tevredenheid. En heb geen abonnement meer op de Fiets, ook naar volle tevredenheid.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 05 November 2006
Overigens kun je de Easton Circuits met een beetje zoeken voor eur 339 euro ex verzenden kopen; kom je al met al toch uit op een prijs van eur 349 (de adviesprijs van de Vista's)...en zo klopt het dan toch een beetje.
Mwa, dat is niet echt fair denk ik. Alle wielen zijn voor minder te vinden. Een setje Zonda's koop je ook voor €375,-.
Mwa, dat is niet echt fair denk ik. Alle wielen zijn voor minder te vinden. Een setje Zonda's koop je ook voor €375,-.
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Niklas2 op 05 November 2006
Overigens kun je de Easton Circuits met een beetje zoeken voor eur 339 euro ex verzenden kopen; kom je al met al toch uit op een prijs van eur 349 (de adviesprijs van de Vista's)
Ja maar Vista's kan je voor 200 krijgen.
Overigens kun je de Easton Circuits met een beetje zoeken voor eur 339 euro ex verzenden kopen; kom je al met al toch uit op een prijs van eur 349 (de adviesprijs van de Vista's)
Ja maar Vista's kan je voor 200 krijgen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door rijden! op 06 November 2006
Mannen! (M/V)
De beoordeling + foto's betreffen de Easton Circuit. Wat niet klopt: de tekst in de rode balk. Moet zijn: Easton Circuit euro 499,-
Spuit 11....
Of ben jij van Fiets?
Mannen! (M/V)
De beoordeling + foto's betreffen de Easton Circuit. Wat niet klopt: de tekst in de rode balk. Moet zijn: Easton Circuit euro 499,-
Spuit 11....
Of ben jij van Fiets?
het bericht is inmiddels ook doorgedrongen tot de redactie van fiets
http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=760&NewsCatId=2
http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=760&NewsCatId=2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door rijden! op 06 November 2006
Mannen! (M/V)
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 05 November 2006
De foto klopt ook niet. Op het plaatje staat duidelijk een Easton Circuit wiel ipv een SL. Ben heel benieuwd naar de uitleg van FIETS, misschien is er wel gewoon de Circuit getest en is er per ongeluk SL getikt. Even de reactie afwachten dus.
Ha, ga ik nu door voor de koelkast? Bedankt voor de reactie.
Mannen! (M/V)
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 05 November 2006
De foto klopt ook niet. Op het plaatje staat duidelijk een Easton Circuit wiel ipv een SL. Ben heel benieuwd naar de uitleg van FIETS, misschien is er wel gewoon de Circuit getest en is er per ongeluk SL getikt. Even de reactie afwachten dus.
Ha, ga ik nu door voor de koelkast? Bedankt voor de reactie.
Less is bore
Hoe serieus moet je die wielentest noemen als populaire wielen als de Zonda's, de Eurus, Neutron, Fulcrum Racing 3 maar ook de Vista (SL) niet eens meedoen? Wel vreemd dat Mavic als enige fabrikant twee modellen afvaardigt. Is mij allemaal net iets te te toevallig, net als de positieve recensie van die Shimano wielen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat je die test heel serieus moet nemen. Men moet een keuze maken uit het enorme aanbod en kan niet alles testen. Daarbij zijn de adviesprijzen van de wielen die jij noemt toch echt wel boven het niveau van de geteste wielen.
Less is bore