Waar rijden de profs in 2007 op?
-
- Forum-lid HC
Mmm, had gedacht wat meer Campa aan te treffen.
What makes the boat go faster?
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 06 November 2006
davitamon lotto..?
weet iemand wat, ik hoorde dat ze van ridley afstapte, maar ik weet t nie,
? wie weet terug op merckx?
davitamon lotto..?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door delirium op 07 November 2006
davitamon lotto..?
heb juist gelezen dat het niet meer davitamon lotto is , maar predictor lotto.
en het shirt zal zalmrose zijn.....
davitamon lotto..?
heb juist gelezen dat het niet meer davitamon lotto is , maar predictor lotto.
en het shirt zal zalmrose zijn.....
LW verhaal van Unibet is dus geen broodje-aap....... (zie het Canyon topic waarin Casran duidelijk insinueert dat Unibet met LW gaat rijden)
Hier een incompleet lijstje, vul gerust aan / verbeter
Ploeg Frame Groep Wielen Componenten
CSC Cervélo Shimano Zipp FSA
Rabobank Colnago Shimano Shimano Pro
Milram Colnago Shimano Shimano Cinelli
Unibet Canyon ? Lightweight ?
Astana BMC ? ? ?
Caisse d’P. Pinarello Campa Campa Deda
Predictor-Lotto Pinarello(?) Campa? Campa? FSA?
Quickstep Specialized Campa? Fulcrum? ?
Euskatel Orbea SRAM
Bouygues Télécom Time Campa
Cofidis Willier Campa Mavic ITM
Lampre Willier
AG2R B’TWIN Campa
Credit Agricole Look Shimano Pro
T-Mobile Giant Shimano Shimano Deda
Discovery Trek Shimano Bontrager Bontrager
Saunier Duval Scott SRAM Fulcrum Ritchey
Française des Jeux Lapierre
Gerolsteiner Specialized
Liquigas Cannondale ? ? ?
Hier een incompleet lijstje, vul gerust aan / verbeter
Ploeg Frame Groep Wielen Componenten
CSC Cervélo Shimano Zipp FSA
Rabobank Colnago Shimano Shimano Pro
Milram Colnago Shimano Shimano Cinelli
Unibet Canyon ? Lightweight ?
Astana BMC ? ? ?
Caisse d’P. Pinarello Campa Campa Deda
Predictor-Lotto Pinarello(?) Campa? Campa? FSA?
Quickstep Specialized Campa? Fulcrum? ?
Euskatel Orbea SRAM
Bouygues Télécom Time Campa
Cofidis Willier Campa Mavic ITM
Lampre Willier
AG2R B’TWIN Campa
Credit Agricole Look Shimano Pro
T-Mobile Giant Shimano Shimano Deda
Discovery Trek Shimano Bontrager Bontrager
Saunier Duval Scott SRAM Fulcrum Ritchey
Française des Jeux Lapierre
Gerolsteiner Specialized
Liquigas Cannondale ? ? ?
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 05 November 2006
En uiteraard met lightweight, ze krijgen 100 paar lightweight! Wist niet dat Lighweight zo'n productiecapaciteit had, en volens mijn weten de eerste pro-tour ploeg die erdoor gesponsord wordt!
Wat er "broodje-aap" aan is, is zeker dit aantal.
Ik ken de maandelijkse productiecapaciteit van CarbonSports, en die is zeker dat en heeft het potentieel om nog op te drijven.
Het is ondertussen geen geheim dat wij met Kuota rond tafel gezeten hebben (in België, van waaruit dit voor Unibet beslist wordt) mbt Kuota. Verschillende wielenfabrikanten konden toegevoegd worden aan de deal... ik heb daar overigens een weddenschap rond gewonnen met een van die fabrikanten.
Lightweight sponsort op dit moment idd geen ploeg, maar overweegt het zeker... maar dan kan het, gezien de status van het merk, enkel een Pro Tour ploeg zijn. En er IS gepraat met verschillende Pro Tour ploegen. Pijnpunt is steeds het fietsenmerk geweest. Stefan heeft uiteindelijk zijn karretje niet aan onze wagon gehangen, maar... goed, you'll see. De interesse vanuit de wielerploegen was wel degelijk groot. Ik ga Stefan momenteel op reis ook niet lastig vallen ermee.
@ havana: Sram is nog niet zeker voor Euskatel, maar praat wel nog met QuickStep en Liquigas. Persoonlijk denk ik dat Liquigas toch wel Campa wordt; Magnus heeft me laten weten dat hij op Campa 2006 zal rijden.Cofidis en Wilier is onzeker. Astana rijdt met Easton afmontage... etc etc.
En uiteraard met lightweight, ze krijgen 100 paar lightweight! Wist niet dat Lighweight zo'n productiecapaciteit had, en volens mijn weten de eerste pro-tour ploeg die erdoor gesponsord wordt!
Wat er "broodje-aap" aan is, is zeker dit aantal.
Ik ken de maandelijkse productiecapaciteit van CarbonSports, en die is zeker dat en heeft het potentieel om nog op te drijven.
Het is ondertussen geen geheim dat wij met Kuota rond tafel gezeten hebben (in België, van waaruit dit voor Unibet beslist wordt) mbt Kuota. Verschillende wielenfabrikanten konden toegevoegd worden aan de deal... ik heb daar overigens een weddenschap rond gewonnen met een van die fabrikanten.
Lightweight sponsort op dit moment idd geen ploeg, maar overweegt het zeker... maar dan kan het, gezien de status van het merk, enkel een Pro Tour ploeg zijn. En er IS gepraat met verschillende Pro Tour ploegen. Pijnpunt is steeds het fietsenmerk geweest. Stefan heeft uiteindelijk zijn karretje niet aan onze wagon gehangen, maar... goed, you'll see. De interesse vanuit de wielerploegen was wel degelijk groot. Ik ga Stefan momenteel op reis ook niet lastig vallen ermee.
@ havana: Sram is nog niet zeker voor Euskatel, maar praat wel nog met QuickStep en Liquigas. Persoonlijk denk ik dat Liquigas toch wel Campa wordt; Magnus heeft me laten weten dat hij op Campa 2006 zal rijden.Cofidis en Wilier is onzeker. Astana rijdt met Easton afmontage... etc etc.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Op de site van fiets.nl staat:
De samenwerking tussen de Italiaanse zadelfabrikant Selle San Marco en het Belgische fietsenmerk Ridley wordt voortgezet met de sponsoring van het Davitamon-Lotto-team tot 2008.
De overeenkomst die de twee firma's voor de komende twee seizoenen aan het ProTour-team zal verbinden, is inmiddels getekend.Hieruit kan blijken dat Predictor-Lotto dan zal verdergaan met Rildey. We zullen zien.
De samenwerking tussen de Italiaanse zadelfabrikant Selle San Marco en het Belgische fietsenmerk Ridley wordt voortgezet met de sponsoring van het Davitamon-Lotto-team tot 2008.
De overeenkomst die de twee firma's voor de komende twee seizoenen aan het ProTour-team zal verbinden, is inmiddels getekend.Hieruit kan blijken dat Predictor-Lotto dan zal verdergaan met Rildey. We zullen zien.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 07 November 2006
Een hele ploeg op LW's? Klopt dat wel, op WW zegt CarbonSports zelf dat ze enkel Zabel sponsoren.
Het is zoals Kuiper al zei een Broodje Aap verhaal.
Mischien voor dat jullie een eigen oordeel vellen even op onderzoek gaan voor je zegt dat het een broodje aap is. Kwam van zeer betrouwbare bron. Waarom niet geloven? Je zal wel zien.
@ casran, zoals ik al zei, zeer betrouwbare bron. Komt eigenlijk rechtstreeks van "diegene die de touwtjes in handen heeft". Hij heeft het me in persoon gezegd.
Overigens gaan ze op Record Ultra rijden.
greets
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 07 November 2006
Een hele ploeg op LW's? Klopt dat wel, op WW zegt CarbonSports zelf dat ze enkel Zabel sponsoren.
Het is zoals Kuiper al zei een Broodje Aap verhaal.
Mischien voor dat jullie een eigen oordeel vellen even op onderzoek gaan voor je zegt dat het een broodje aap is. Kwam van zeer betrouwbare bron. Waarom niet geloven? Je zal wel zien.
@ casran, zoals ik al zei, zeer betrouwbare bron. Komt eigenlijk rechtstreeks van "diegene die de touwtjes in handen heeft". Hij heeft het me in persoon gezegd.
Overigens gaan ze op Record Ultra rijden.
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>