Sorry hoor, maar dit is gewoon aantoonbaar onjuist. Er is best op te lopen ja, dat is waar. Maar net zo makkelijk als bijv. Look, Time of Shimano? No way. Lijkt misschien een onzinnig argument, maar er zijn genoeg mensen die op 2 of 3 hoog wonen.lopen doen ze net zo makkelijk als ander plaatjes.
pedalen: speedplay, keo, shimano
havana schreef:Sorry hoor, maar dit is gewoon aantoonbaar onjuist. Er is best op te lopen ja, dat is waar. Maar net zo makkelijk als bijv. Look, Time of Shimano? No way. Lijkt misschien een onzinnig argument, maar er zijn genoeg mensen die op 2 of 3 hoog wonen.lopen doen ze net zo makkelijk als ander plaatjes.
Ik kan er anders ook prima op speedplays lopen.
Ook al probeer ik het zo min mogelijk te doen aangezien het voor geen 1 schoenplaat goed is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Loop je normaal dan ook als een eend?
Zijn er dan plaatjes waar je normaal mee kan lopen?
Ok, met time is het iets gemakkelijker maar ik zou er nog geen marathon mee lopen
-
- Forum-lid HC
Ik rijd gewoon op shimano. Op de MTB altijd spd en nu maar gewoon shimano gekocht. prima pedalen ik zou niet weten waarom ik iets anders zou kopen.
Het is redelijk licht (pedaal + plaat) en niet heel duur.
wasbeer2006 schreef:Ik rijd gewoon op shimano. Op de MTB altijd spd en nu maar gewoon shimano gekocht. prima pedalen ik zou niet weten waarom ik iets anders zou kopen.
Als ik goed begrijp nu dus ook spd op je racefiets?
-
- Forum-lid HC
nee, nee spd-sl
dirk jan schreef:wil je graag achterstevoren fietsen dan?
Dat doe ik alleen als ik uit de kroeg kom:P
Vind het gewoon handig van de speedplays dat je nooit je pedaal hoeft te draaien om er in te klikken.
Mijn looks hingen altijd op zijn kop.