Ik zou toch voor pinarello gaan. Italiaans design.
Zijn bij salden wel scherp aan de prijs door de inruil die je krijgt voor je ouwe meuk.
Zijn ook niet duurder dan vergelijkbare storcks, maar wel waardevaster.
Maar zelf blijf ik toch kwijlen van Gios.
Succes met zoeken hannie
wedstrijd fiets
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 03 November 2006
deze vind ik altijd wel cool bij dames staan...de Pinarello F4:13 in het roze... moet het frame natuurlijk wel bij je tenue staan...en natuulijk campa afgemonteerd!!! Op iedere Italiaanse fiets hoort een Italiaanse groep!
-Diepe zucht mode- Ja, inderdaad! -Diepe zucht mode-
deze vind ik altijd wel cool bij dames staan...de Pinarello F4:13 in het roze... moet het frame natuurlijk wel bij je tenue staan...en natuulijk campa afgemonteerd!!! Op iedere Italiaanse fiets hoort een Italiaanse groep!
-Diepe zucht mode- Ja, inderdaad! -Diepe zucht mode-
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 03 November 2006
FF stoken; Als je design zoooo belangrijk vindt dan snap ik niet dat je een fiets afbeeld met ovale wielen.
FF stoken; Als je design zoooo belangrijk vindt dan snap ik niet dat je een fiets afbeeld met ovale wielen.