Ervaringen XT dual control
Gefeliciteerd met je aankoop, Dat kleine schakelhendeltje zou ik er meteen afschroeven. Je hebt er niks van als je alles met één hendel doet gaat het vele sneller. Je moet mischien vijf minuten wennen maar dan weet je niks beters.
Even schopje omhoog omdat er ook veel geschreven wordt over de nieuwe rapidfire-plusschakelaars bij LX en XT. In de nieuwe Fiets van deze maand wordt geopteerd voor dual control voor xtr, tenzij je rapidfire plus (van xt) gebruikt. Ik sta op het punt om een xt-afgemonteerde Trek 8500 te kopen, waarschijnlijk met die rapidfire-plus hendels, waarbij je dus zowel kan duwen als trekken. Wat zou nu het beste zijn DC of rapidPlus?????
Ik denk dat "wat het beste is" zeer individueel bepaald wordt. Ik heb 1,5 jaar DC gehad en ben weer terug naar de 2007 rapid XT fire.
Nu ik dit weer heb, weet ik zeker dat ik niet meer terug wil. Ik heb DC vanaf de eerste dag ondingen gevonden. Anderen zijn er gelukkig mee.
Nu ik dit weer heb, weet ik zeker dat ik niet meer terug wil. Ik heb DC vanaf de eerste dag ondingen gevonden. Anderen zijn er gelukkig mee.
ik heb 1.5 jaar gereden met de dual controls en nu ook weer de rapidfire's.. moet zeggen dat ik nog wel ooit tegen de remhendel aan wil duwen, maar heb er ook nog niet 'extreem' veel mee gereden. ben wel erg tevreden met deze rapidefire's
Jullie reacties maken mijn keuze wat gemakkelijker. Zo te lezen zal het de rapidfire-plus worden. Ik ben by the way vandaag een inspanningstest gaan doen in het medisch centrum en daar werd me gezegd dat 1 x per week mountainbiken positief resultaat geeft naar raceseizoen toe. Vooral als krachttraining is het nuttig.
Ik heb gisteravond de fiets van Bart Brentjes gezien waarop hij EPE zaterdag gaat rijden en hij rijdt gewoon met DC.
Ook op z'n Giant van vorig jaar zaten ze dus zal misschien zo slecht nog niet zijn.
Mijn eigen ervaringen met DC zijn tot nu toe nog steeds positief.
Ook op z'n Giant van vorig jaar zaten ze dus zal misschien zo slecht nog niet zijn.
Mijn eigen ervaringen met DC zijn tot nu toe nog steeds positief.
Anima Sana in Corpore Sano
Canyon Grail
Canyon Grail
Quoten: Origineel geplaatst door Tr1969 op 11 Januari 2007
Ik heb gisteravond de fiets van Bart Brentjes gezien waarop hij EPE zaterdag gaat rijden en hij rijdt gewoon met DC.Ook op z'n Giant van vorig jaar zaten ze dus zal misschien zo slecht nog niet zijn.Mijn eigen ervaringen met DC zijn tot nu toe nog steeds positief.
Bart Brentjens heeft ook lang haar; laten we dus allemaal ons haar groeien want dat zal wel zo horen!
Ik heb gisteravond de fiets van Bart Brentjes gezien waarop hij EPE zaterdag gaat rijden en hij rijdt gewoon met DC.Ook op z'n Giant van vorig jaar zaten ze dus zal misschien zo slecht nog niet zijn.Mijn eigen ervaringen met DC zijn tot nu toe nog steeds positief.
Bart Brentjens heeft ook lang haar; laten we dus allemaal ons haar groeien want dat zal wel zo horen!