budget 12000 euro, welke fiets??
Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 19 Oktober 2006
Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,
wat raden jullie me aan?
als je 12.000 euro wilt spenderen aan een fiets en je moet hier nog raad komen vragen
hoe belachelijk kan het worden?
en wat ga je doen als je er mee rondfietst, het prijskaartje eraan laten hangen ?
Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,
wat raden jullie me aan?
als je 12.000 euro wilt spenderen aan een fiets en je moet hier nog raad komen vragen
hoe belachelijk kan het worden?
en wat ga je doen als je er mee rondfietst, het prijskaartje eraan laten hangen ?
-
- Forum-lid
volgens mij ben je een
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 19 Oktober 2006
Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,wat raden jullie me aan?
Naar een goede dokter gaan die jouw fantasy verhalen wél wilt aanhoren.
Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,wat raden jullie me aan?
Naar een goede dokter gaan die jouw fantasy verhalen wél wilt aanhoren.
wat raden jullie me aan?
Goed om die vraag hier te stellen, ik heb overigens nog € 10 miljoen over en ik wil een wielerploeg sponsoren, wat zouden jullie me aanraden.
Als € 12000 echt je budget is en je weet zelf niet wat je wilt kopen dan zou ik maar geen fiets kopen. Als theoretische vraag is 'what is the best money can buy' natuurlijk wel interessant.
wat raden jullie me aan?
Goed om die vraag hier te stellen, ik heb overigens nog € 10 miljoen over en ik wil een wielerploeg sponsoren, wat zouden jullie me aanraden.
Als € 12000 echt je budget is en je weet zelf niet wat je wilt kopen dan zou ik maar geen fiets kopen. Als theoretische vraag is 'what is the best money can buy' natuurlijk wel interessant.
Se non e vero, e ben trovato.
-
- Forum-lid
wat raden jullie me aan?
ik zou een fiets nemen voor 3000 euro, en voor de overige 9 met mij op vakantie gaan, totdat het op , dan duw ik je elke dag een stukje!
wat raden jullie me aan?
ik zou een fiets nemen voor 3000 euro, en voor de overige 9 met mij op vakantie gaan, totdat het op , dan duw ik je elke dag een stukje!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
wat raden jullie me aan?
*kuch* gelul *kuch* goed waar waren we mee bezig ....
wat raden jullie me aan?
*kuch* gelul *kuch* goed waar waren we mee bezig ....
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
-
- Forum-lid
Tss.. een echte professionele fiets heb je ook voor veel minder hoor.. Laat ff weten als je je keuze hebt gemaakt, ben erg benieuwd!
PS. Was je al geslaagd met een fiets in de categorie €1.200,-?
klik hier
PS. Was je al geslaagd met een fiets in de categorie €1.200,-?
klik hier
Op zich is dit toch een leuke gedachte? Of ie het meent is een andere vraag, maar daarom kun je nog wel leuke dingen bedenken! Met andere woorden, wat zou jij willen als je dat geld had? Misschien dat het dan wel beter in het topic droomfiets kunnen trouwens...
Als je voor dat bedrag nog niet weet wat je eventueel zou willen hebben denk ik dat je maar beter 10 van dat bedrag uit zou geven heb je een leuke fiets ,het zijn toch de beentjes die het moeten doen.
Voor het restbedrag wil ik je wel mijn bankrekening doormailen, koop ik een mooie Specialized Tarmac en voor het restbedrag ga ik met mijn meisje op vacantie naar verweggiestan is die ook tevreden.
Groetjes en succes
Voor het restbedrag wil ik je wel mijn bankrekening doormailen, koop ik een mooie Specialized Tarmac en voor het restbedrag ga ik met mijn meisje op vacantie naar verweggiestan is die ook tevreden.
Groetjes en succes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik stel voor het bedrag te koppelen aan iemand lichaamsgewicht en aantal trainingskilometers! Zoiets als
bedrag = 2000 - (gewicht*10) + 0.5 * trainingskilometers
[edit]
Voor de duidelijkheid: dit was een grapje.
bedrag = 2000 - (gewicht*10) + 0.5 * trainingskilometers
[edit]
Voor de duidelijkheid: dit was een grapje.