Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Slechte naam van wielrenners verbeteren

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 23 okt 2006 17:43

De keren dat ik op zondagochtend van m'n fiets af ben gestapt, omdat er iets op de weg lag dat gevaar voor het verkeer op kon leveren, zijn niet meer te tellen. Vaak ook het werk van lolbroeken die zaterdagavond gezellig met z'n allen dingen kapot hebben lopen te maken!
Ik doe dit overigens niet om het imago van fietsers op te vijzelen. Er is op de tijden dat ik zondag aan de gang ben meestal toch niemand die het ziet.

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 dec 2006 14:06

Wielrenner mishandelt vrouw

Zucht...

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 dec 2006 14:26

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 06 December 2006

Wielrenner mishandelt vrouwZucht...

Lekker objectief dat nieuwnieuws
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 dec 2006 14:36

Niet bepaald nee, is aan Geenstijl.nl verbonden. Telegraaf-nivo dus. Prima hoor, maar ik lees toch liever de Azijnbode

Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 dec 2006 15:57

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 06 December 2006

Niet bepaald nee, is aan Geenstijl.nl verbonden. Telegraaf-nivo dus. Prima hoor, maar ik lees toch liever de Azijnbode Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.

[off topic]
inderdaad. Ik kwam nogal eens op Geenstijl totdat het bankje leeg bleek te zijn en er niemand achter zat. Erg gelachen in die tijd. Daarna is het wat mij betreft snel minder geworden en kom ik er nog zelden (bijvoorbeeld nu).
[/off topic] 
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Plaats reactie