Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 Oktober 2006
Als dat de eis is kan je Colnago iig al vast wel van je lijstje schrappen. Sharkman heeft een foto van een fabriek in Taiwan waar een carbon DeRosa wordt gebouwd. De carbon Pina's zullen ongetwijfeld ook uit Taiwan komen, anders waren ze namelijk veel duurder geweest. Misschien dat de Dogma nog in Italië wordt gemaakt.
Ik dacht dat in ieder geval Casati en Pelizzoli in Italie handmade zijn? Hoe zit het met de Alu frames van Colnago / DeRosa / Pina's komen deze tegenwoordig ook al uit Korea of worden deze nog in Italie gemaakt?
Italiaans frame
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Ben in mijn zoektocht ook nog Pegoretti tegengekomen. Ik moet zeggen ook erg mooi!
Moet misschien ook maar eens kijken naar een stalen italiaans frame.
Moet misschien ook maar eens kijken naar een stalen italiaans frame.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
heb eens een passoni in het echt gezien. heel indrukwekkend, ongelofelijk "af"
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door rein van de wou op 04 Oktober 2006
Inderdaad schitterd, maar ze hebben alleen titanium en carbon frames.
Inderdaad schitterd, maar ze hebben alleen titanium en carbon frames.
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 Oktober 2006
Sharkman heeft een foto van een fabriek in Taiwan waar een carbon DeRosa wordt gebouwd.
Kom maar met de foto
Deda word overigens ook niet in Italië gemaakt, heb een site waar je een duidelijk overzicht producenten/fabrikanten in Taiwan kan zien. eentje bood Aluminium Frames aan van Easton buizen, zelfde geldt voor Deda alleen dan Carbonframes.
Zover worden alle Colnago's in Italië gemaakt,
op de tijdrit van rabo. (is een giant duhh)na en die ene CLX ofzoiets word niet in Italië gemaakt.
De verkoopprijzen van die fabrikanten hanteren in Taiwan en China liggen vrij laag, valt haast niet tegen op te vechten als je nog zelf produceerd.
Sharkman heeft een foto van een fabriek in Taiwan waar een carbon DeRosa wordt gebouwd.
Kom maar met de foto
Deda word overigens ook niet in Italië gemaakt, heb een site waar je een duidelijk overzicht producenten/fabrikanten in Taiwan kan zien. eentje bood Aluminium Frames aan van Easton buizen, zelfde geldt voor Deda alleen dan Carbonframes.
Zover worden alle Colnago's in Italië gemaakt,
op de tijdrit van rabo. (is een giant duhh)na en die ene CLX ofzoiets word niet in Italië gemaakt.
De verkoopprijzen van die fabrikanten hanteren in Taiwan en China liggen vrij laag, valt haast niet tegen op te vechten als je nog zelf produceerd.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid HC
Iedereen alvast bedankt voor de reactie.
Op dit moment nijg ik naar een stalen frame van Pegoretti, lekker ouderwets maar geweldig design/look. Eerst maar eens naar de prijzen kijken de komende dagen. Bij de andere merken zag ik niet echt stalen frames.
Op dit moment nijg ik naar een stalen frame van Pegoretti, lekker ouderwets maar geweldig design/look. Eerst maar eens naar de prijzen kijken de komende dagen. Bij de andere merken zag ik niet echt stalen frames.
Ik heb vernomen dat de eigenaar van Bianchi een Noor is.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 05 Oktober 2006
Kreeg ik een e-mail van je deze morgen? Had te weinig tijd om er thuis naar te kijken. Doe ik vanavond.
Kreeg ik een e-mail van je deze morgen? Had te weinig tijd om er thuis naar te kijken. Doe ik vanavond.