Fiets Oktober
-
- Forum-lid HC
En zowaar een kortingsbon voor de entree 2 hele euro's wel, maar dan moet je wel je club fiets pas meenemen.
heb m ff vluchtig doorgenomen, maar staan wel weer leuke dingen in, en mooi speelgoed
-
- Forum-lid
kep hem nog steeds nie whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij is leuk!!!! Veel kwijlplaatjes, doet het altijd goed .
Volgende maand 8 CX fietsen getest; beetje laat in het seizoen, maar wel errug leuk!
Volgende maand 8 CX fietsen getest; beetje laat in het seizoen, maar wel errug leuk!
Less is bore
- leocuypers
- Forum-lid
waar blijft ie toch, wat een slomme bezorger, gaat het regenen, draait ie zich om.
ik vind dat leden hem 2 dagen eerder moeten krijgen dan de winkel, en ik hem hem op zaterdag om half 5 nog niet.
ik vind dat leden hem 2 dagen eerder moeten krijgen dan de winkel, en ik hem hem op zaterdag om half 5 nog niet.
Tja, via de bekende weg met TPG zouden we hem allemaal vrijdag in de bus hebben, maar dan zou toch wel de abonnementsprijs omhoog gaan? Of zijn die tijdschriftbezorgers gewoon niet snel genoeg? Ach, ik ben het weekendje ergens anders, dus ik zie hem maandag pas. Das pas lekker...
- leocuypers
- Forum-lid
gggggggrrrrrrrrrr
volgens mij zijn ze mij vergeten, ik heb nog niets ontvangen @!#%!!
volgens mij zijn ze mij vergeten, ik heb nog niets ontvangen @!#%!!
leuk!
Cannondale Caad 9 scoort zeer goed qua torsiestijfheid, matig qua bracketstijfheid, weet iemand waarom ?
Lelijke Bianchi 928 C2C.
De 2 geteste baanframes zijn superstijf in vergelijking met wegframes, op de baan maken ze zich blijkbaar geen zorgen over enkele honderden grammen meer, alles in functie van een optimale stijfheid.
Interessante mountainbike bandentest, ik miste wel de Racing Ralph en de Continental Explorer.
Ook de column van fietsvrouw is weer goed.
Cannondale Caad 9 scoort zeer goed qua torsiestijfheid, matig qua bracketstijfheid, weet iemand waarom ?
Lelijke Bianchi 928 C2C.
De 2 geteste baanframes zijn superstijf in vergelijking met wegframes, op de baan maken ze zich blijkbaar geen zorgen over enkele honderden grammen meer, alles in functie van een optimale stijfheid.
Interessante mountainbike bandentest, ik miste wel de Racing Ralph en de Continental Explorer.
Ook de column van fietsvrouw is weer goed.
Motta