Marianne VOS !
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 23 September 2006
De titel in de cyclocross vond ik persoonlijk wat discutabel, Maar deze heeft ze echt verdient gewonnen wat een race (alleen ja er zijn knappere 19 jarige dames)
(tis dan ook een hollandse hé)
De titel in de cyclocross vond ik persoonlijk wat discutabel, Maar deze heeft ze echt verdient gewonnen wat een race (alleen ja er zijn knappere 19 jarige dames)
(tis dan ook een hollandse hé)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat enorm flauw om over haar koppie te gaan zeiken. Volledig verdiende zege; eerst in een kopgroep geprobeerd het initiatief te pakken, toen maar vertrouwd op haar sprint. Het is op de fiets gewoon een enorme klasbak die nog heel veel kan laten zien deze toekomst. Ze bleef na haar twee vorige wereldtitels in elk geval een stuk relaxter dan een zeker Belg bij de heren
Wat is dat trouwens toch met die LW karrewielen? Wat is daar nu zo bijzonder aan dat elke kopgroep geanalyseerd moet worden?
Wat is dat trouwens toch met die LW karrewielen? Wat is daar nu zo bijzonder aan dat elke kopgroep geanalyseerd moet worden?
Less is bore
Inderdaad kappen met zeiken dat ze Miss world niet is (alhoewel ze wel Miss worldchampion is nu...)!!
Gewoon een lekkere nuchtere Hollandse babe! ...Die toevallig de meeste "heren" hier een genadeloos pak slaag zou geven op de fiets!
Magistrale prestatie om al die andere toppers zo te kijk te zetten met een demonstratie van gogme en kracht waar je u tegen zegt...WOW!
Gewoon een lekkere nuchtere Hollandse babe! ...Die toevallig de meeste "heren" hier een genadeloos pak slaag zou geven op de fiets!
Magistrale prestatie om al die andere toppers zo te kijk te zetten met een demonstratie van gogme en kracht waar je u tegen zegt...WOW!
Gang is alles!!
Jammer is alleen dat de media zo weinig aandacht aan haar vooraf besteed heeft.
Die 'kerels' zouden het wel maken, zelfs de Vuelta was niet belangrijk meer, de bondscoach had gerekend op een 1e, 2e, of derde plaats. Tja, met alle respect, maar als Posthuma dan slechts 44e wordt. Tja....
De dames laten zien hoe het moet!
Een geweldig succes!
Die 'kerels' zouden het wel maken, zelfs de Vuelta was niet belangrijk meer, de bondscoach had gerekend op een 1e, 2e, of derde plaats. Tja, met alle respect, maar als Posthuma dan slechts 44e wordt. Tja....
Een geweldig succes!
Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 23 September 2006
Een geweldig succes!
Die kerels moeten morgen nog.
Posthuma had een off-day.
Heren elite is nu eenmaal veel belangrijker, dus krijgt het veel meer aandacht!
Een geweldig succes!
Die kerels moeten morgen nog.
Posthuma had een off-day.
Heren elite is nu eenmaal veel belangrijker, dus krijgt het veel meer aandacht!
Quoten: Origineel geplaatst door Composite op 23 September 2006
Inderdaad kappen met zeiken dat ze Miss world niet is (alhoewel ze wel Miss worldchampion is nu...)!!
Wie doet dat dan?
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 September 2006
Ooit al mee gereden? Dan afwachten zou ik zeggen... zou je tenminste snappen waarom ik momenteel een tweede paar wil.
Wie doet dat dan?
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 September 2006
Ooit al mee gereden? Dan afwachten zou ik zeggen... zou je tenminste snappen waarom ik momenteel een tweede paar wil.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
wat een flauwekul allemaal. ik mag graag een mooie meid zien, maar als ik naar de koers kijk interesseert mij dat totaal niet. Trouwens de meeste vrouwen vinden wielrenners ook niet erg interessant: ze zijn vaak dun en mager en veel te afgetraind en dan die strepen op hun lichaam. Ik geloof trouwens niet dat het veel wordt met de heren vanmiddag. Misschien dat Kroon nog wat kan. Boogerd zeurt me teveel over zijn luchtwegen.
voetballen is een spel, wielrennen een sport
- daniel1975
- Forum-lid HC
@casran: nee, ik heb er nog nooit mee gereden. Ik beoordeel ze dus puur op de looks die ik wel meerdere malen in real heb gezien. Het moeten wel hele speciale wielen zijn gezien de cultstatus die ze bijna hebben
Staan ze trouwens op de BikeMotion?
Staan ze trouwens op de BikeMotion?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 23 September 2006
Wat had je dan verwacht. Er zullen ook wel weer veel meer mensen vandaag naar de heren kijken dan naar de dames van gisteren. Gaat allemaal om de poen, maar toch heeft de telegraaf wel degelijk al heel wat aandacht besteed aan marianne. (ook vooraf)
Wat had je dan verwacht. Er zullen ook wel weer veel meer mensen vandaag naar de heren kijken dan naar de dames van gisteren. Gaat allemaal om de poen, maar toch heeft de telegraaf wel degelijk al heel wat aandacht besteed aan marianne. (ook vooraf)