Madhill schreef:Zomaar even een greep uit de aanbiedingen van Evertse in Zierikzee:
Pinarello aanschaffen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier is eigenlijk maar 1 antwoord mogelijk
Less is bore
Cervelocastelli schreef:Hoi Pieter,
ben afgelopen zaterdag op pad geweest voor een Pina Quattro.
Een offerte verkregen bij een Pinarello-dealer in België net over de grens. Inclusief Mavic C Carbon wielen kostte t fietske +/- 4200,00. (Wel een Ultegra afstelling)
Heb de Quattro met cosmic carbon wielen voor 3300 gekocht bij math salden (foto in het pinarello site forum). Ook met ultegra afgemonteerd. Erg druk daar maar werd goed geholpen en voor dat prijsverschil wacht ik graag een half uurtje.
PIETER33 schreef:Kelmo,
schitterende fiets!! even een vraag:
waarom heb je voor cosmic
waarom ultegra (zit er een triple op)
hoe is de geometrie, erg sportief of meer allround.
Hoi Pieter,
De cosmics waren voor mij op dit moment de ideale wielen. Ik heb al een set fulcrum 3 wielen dus wilde voor de looks graag een setje wat hogere carbonwielen. De cosmics zijn relatief betaalbaar en ik heb er veel goede dingen over gelezen, in combinatie met de fiets zag het er goed uit dus vandaar de keuze.
Ultegra was een logische keuze omdat ik shimano gewend ben en prettig vind. Verder vind ik de 6700 er goed uit zien en was Dura ace mij te duur. Het is een compact omdat ik dit mooier vind staan dan een triple en hiermee toch met een gerust gevoel het hooggebergte in kan.
Ik vind het moeilijk om de geometrie te typeren (behalve typisch pinarello), maar sportief is ie absoluut!
Veel succes met je keuze!
-
- Forum-lid
Kelmo,
Prima keuze (op de shimano na dan) Super goed frame en heerlijke wielen. Zelf heb ik al meer dan 8 jaar Cosmics en nog altijd content met de eigenschappen.
Veel succes en fietsplezier.
Prima keuze (op de shimano na dan) Super goed frame en heerlijke wielen. Zelf heb ik al meer dan 8 jaar Cosmics en nog altijd content met de eigenschappen.
Veel succes en fietsplezier.