Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Schandalig hoe ze met Ullrich omgaan

theriddler
Forum-lid

theriddler 16 sep 2006 20:13

vandaag, zegt Mcqaid in de Telegraaf, er zijn bij Ullrich meerder controles tussen Giro en Tour uitgevoerd, die waren allemaal negatief! alleen uit de papieren van Fuentes zou blijken dat hij daar in die tijd kuren volgde? Snappen jullie het nog.
Ik blijf bij het principe, onschuldig tot het tegendeel is bewezen!
Dus Landis / Hamilton en consorten, zijn schuldig bevonden, de mannen van de lijst Fuentes hebben nu de schijn tegen,maar zijn nog niet schuldig bevonden. Het is toch verschrikkelijk dat door deze lijst een renner als Vino niet de tour heeft gereden, een heel groot gemis, blijkt de afgelopen 3 weken.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

theriddler
Forum-lid

theriddler 16 sep 2006 20:15

Sue, verberg wat van je adres, als je straks een mooie foto van je nieuwe fiets post, weten B2 en de professor je te vinden
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

pantani
Forum-lid

pantani 16 sep 2006 21:35

Ze nemen allemaal:De grote ploegen wat meer dan de kleinere.
De 1piekt op dit moment,andere naar andere koers toe.
De 1heeft wat meer talent,blablabla...

De grote schuldige is de UCI en dopingcontroleurs zelf!Ze slagen er zelf munt uit!Het hangt ook af wanneer je gecontroleert word en wanneer je jezelf dopeert!
Er is zoveel geld meegemoeid,dat er sommige hun ogen wel moetten sluiten en ze daarvoor ook rijkelijk beloond worden!
In sommige gevallen is het zwijgen of...!!!Zie MOSER:wilt alles vertellen en weet genoeg,maar.....ineens word hij teruggefloten en zit hij met een reuze ei in z'n broek!
Het zijn echte maffia praktijken!!!
Geloof me het is de mooiste en hardste sport die er is,kunt het niet  vergelijken met tennis,voetbal,...maar door blijven te ontkennen ga je de sport ook niet helpen!
Weet dat ik zeveraar ben,maar had ik "en het is niet eens zo lang geleden"voorspelt dat er "iets"ging gebeuren met Lefevre en Boonen?
Weet zelf dingen waarvan ikzelf dacht dat het niet mogelijk was en dan spreek ik over de jaren '80-'90!!!

Ps:Vrouwke,het is inderdaad schandalig wat ze hebben gedaan met Ullrich-Dat het net tijdens trouw was,...Maar geloof me dit wisten ze goed genoeg!Nu moetten ze DER JAN hebben,net zoals PANTANI,VDB,...
Wie zegt dat een renner niet pakt lach ik vierkant uit,met het besef dat ze er ooit zelf wel achterkomen(Als ze koersen)en anders wil ik wel eens iemand ergens mee naartoe nemen!Zul je zien!!
il magnifico

whocares
Forum-lid

whocares 16 sep 2006 21:38

Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 16 September 2006
Sue, verberg wat van je adres, als je straks een mooie foto van je nieuwe fiets post, weten B2 en de professor je te vinden

Die is niet moeilijk te achterhalen via haar eigen website , daar staat ie namelijk ook in vermeld , zelfs met haar 06 nummer en een foto van haar.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

casran
Forum-lid HC

casran 16 sep 2006 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 16 September 2006

...
Wie zegt dat een renner niet pakt lach ik vierkant uit,met het besef dat ze er ooit zelf wel achterkomen...

Jij koerst ook, pantani. Dus dit is een bekentenis dat je [doping] "pakt"?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 16 sep 2006 21:50

Ik ga zeker niet liggen ontkennen NEE!!!
il magnifico

dries
Forum-lid

dries 16 sep 2006 21:51

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 16 September 2006

...
Wie zegt dat een renner niet pakt lach ik vierkant uit,met het besef dat ze er ooit zelf wel achterkomen...

Jij koerst ook, pantani. Dus dit is een bekentenis dat je [doping] "pakt"?

Hij had het over de profrenners. En zelf bij de top-beloften en top-junioren hangen ze eraan.

casran
Forum-lid HC

casran 16 sep 2006 21:52

Dus je ontkent niet dat JIJ doping gebruikt?!  Tragisch!
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pantani
Forum-lid

pantani 16 sep 2006 21:54

Maar pakken en pakken is 2!
Jij zit bij grote ploeg en rijd grote koersen:op Spaghetti zonder saus neem ik aan?
Ga me niet vertellen als jij niet naar voldoende presteert dat ze je uitkafferen?Want zo gaat dat bij jullie!En is maar zonder contract he!
il magnifico

casran
Forum-lid HC

casran 16 sep 2006 22:02

Maar pakken en pakken is 2!

Ik ken maar een soort "pakken", en dat is doping.
Dus als jij hierboven zegt dat je pakt, versta ik daaronder dat je dopeert. Zielig is dat!

Jij zit bij grote ploeg en rijd grote koersen:op Spaghetti zonder saus neem ik aan?

Welnu, ik rijd grote koersen op dezelfde uitgebalanceerde voeding die ik zou nemen dan als ik niet zou koersen (ik lig nu al sinds eind juli stil en heb niets aan mijn voedingspatroon gewijzigd). Bijkomend neem ik soms vitamines, maar geen toegelaten geneesmiddelen (genre Dafalgan of wat ik hier ook allemaal lees) die ontwikkeld zijn voor ziektesymptomen, en als legalist al helemaal niets wat op de verboden lijst staat... dat laatste "per ongeluk" in je voeding laten sluipen vind ik zelf onvergeeflijk voor een competitiesporter.

Ga me niet vertellen als jij niet naar voldoende presteert dat ze je uitkafferen?Want zo gaat dat bij jullie!En is maar zonder contract he!

Lol... ga jij mij vertellen hoe het er in mijn ploeg aan toe gaat? Ik heb mijn ploegleider mij nog nooit weten uitkafferen, ook niet als mijn prestatie er niet naar is... en hij weet dat hij het zich ook niet moet riskeren dat te doen.
Ik ga volgend jaar naar een nog grotere (buitenlandse) ploeg met internationale belangen, en uitkafferen zal er ook daar niet bij zijn. We zijn geen kindjes hé: afspraken maken kan, "uitkafferen" is beneden de waardigheid.

Plaats reactie